اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 17 مهر 1392 / کد مطلب: 6984 / نظرات: 0


حمید شجاع :برای «هپکو» برنامه ویژه‌ای داریم


مربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار پیش از بازی تیمش برابر هپکو اراک گفت: برنامه ویژه‌ای برای جدال با یك تیم قدرتمند و با انگیزه داریم.

به گزارش سبزوارپیام ،حمید شجاع در گفت‌وگو با ایسنا عنوان كرد: تیم حریف دارای تركیبی یك دست بوده و بسیار جنگنده بازی می‌كند. هفته گذشته نیز توانسته تیم قدرتمند نیك‌اندیش شهرداری اصفهان را شكست دهد و با انگیزه مضاعفی در مقابل ما به میدان خواهد آمد كه طبیعتا برنامه ویژه‌ای برابر آنها خواهیم داشت.
وی ادامه داد: خوشبختانه وضعیت تیم ما به خاطر كسب 8 برد و صدرنشینی در لیگ برتر خیلی خوب است و در ادامه نیز در تمامی بازی‌ها با تمام توان به میدان خواهیم رفت تا بتوانیم از عنوان قهرمانی خود در سال گذشته دفاع كنیم.
وی اذعان كرد: امسال تمامی تیم‌ها به خصوص 5 تیم بالای جدول از كیفیت قابل قبولی در بازی‌های خود برخوردار هستند و نتایج مسابقات خیلی نزدیک است و تیم‌هایی مانند هپكوی اراك، ثامن‌الحجج(ع) مشهد، صنعت مس كرمان و سنگ آهن بافق یزد را باید جزء مدعیان دانست.
شجاع در پاسخ به این سوال كه آیا فاصله چهار امتیازی خود با تیم دوم جدول را یك حاشیه امنیت می‌داند، افزود: در رشته هندبال هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست و نمی‌توان این فاصله امتیازی را یك حاشیه امنیت دانست و به نظرم تا پایان لیگ، نباید از نتایج مطمئن بود. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.