اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 15 مهر 1392 / کد مطلب: 6978 / نظرات: 0

مدیر عامل سازمان اتوسرانی سبزوار/


سرویس دهی به دانشکده فنی امام خمینی(ره)ادامه دارد


سرویس دهی به دانشکده فنی امام خمینیرهادامه دارد مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سبزوار گفت: سرویس دهی به دانشجویان دانشکده فنی امام خمینی(ره) توحید شهر بدون هیچ وقفه ای ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، محمد حسن پورکاوه در پاسخ به درخواست برخی دانشجویان دانشکده فنی امام خمینی(ره) مبنی بر جابجایی و ایاب و ذهاب هزاران دانشجوی دانشکده فنی امام خمینی توحید شهر، افزود: سازمان اتوبوسرانی نسبت به نصب ایستگاه اتوبوس در مقابل دانشکده اقدام نموده بود ولی بدلیل انجام پروژه عمرانی در همان مکان توسط شهرداری تابلو ایستگاه را تا اتمام پروژه از محل برداشته شده  که بعد از اتمام بلافاصله نصب می گردد.

 وی با بیان اینکه برای برگشت نیز در لاین شمال به جنوب در مقابل دانشکده تابلو اتوبوس نصب شده و در حال حاضر سرویس دهی انجام می شود، ادامه داد: اما در خصوص سرویس مخصوص دانشجویان که حق آنها هم هست باید خود دانشکده مثل سایر مراکز آموزشی اقدام نماید.

پورکاوه با بیان اینکه سازمان اتوبوسرانی در حد امکانات موجود در خدمت همه اقشار می باشد، تصریح کرد: در صورت درخواست آموزشکده فنی امام خمینی(ره) سازمان اتوبوسرانی آماده همکاری است.

مسئول حمل و نقل ترافیک شهرداری شهرداری سبزوار نیز در مورد احداث پل هوایی روبروی این دانشکده اظهار داشت: احداث پل هوایی عملا روبروی این دانشکده قابلیت اجرایی ندارد.

ابوالقاسم سنائی فرد گفت: به دلیل تردد دانشجویان با وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس های شرکت واحد و خودروهای شخصی احداث این مهم کارایی ندارد.

"سبزوارپیام " ضمن تشکر از اقدام فوری سازمان اتوبوسرانی سبزوار برای ایجاد ایستگاه اتوبوس در مقابل این دانشکده ،مسوولان دانشکده فنی امام خمینی سبزوار هم بایستی برای برقراری سرویس ایاب و ذهاب این دانشجویان سریعا اقدام نموده و شهرداری سبزوار نیز با نظر کارشناسان مربوطه و اعضای شورای ترافیک ، محل مناسبی را برای احداث پل هوایی این منطقه در نظر بگبرند زیرا دانشجویان مجبور هستند برای برگشت از دانشکده  و برای استفاده  از خودروهای عمومی  از عرض بلوار تردد کنند و به نظر می رسد احداث این پل در این منطقه کارایی داشته و توجیه پذیر هم می باشد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.