اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 15 مهر 1392 / کد مطلب: 6977 / نظرات: 1


رئیس آموزش و پرورش ششتمد:مدارس سنگر مبارزه با جنگ نرم است.


حسین پور/ رئیس اداره آموزش و پرورش ششتمد در گفتگو با خبرنگار ما گفت: موضوع جنگ نرم که مد نظر مقام معظم رهبری می باشد دغدغه آموزش و پرورش ششتمد به شمار می رود.
مرتضی زیبائی افزود: مدارس سنگر مبارزه با جنگ نرم است و به همین منظور تلاش خواهیم نمود که سال آینده هیچ دانش آموزی که آشنا به قرآن نباشد وارد مدرسه نشود و این مهم را از طریق دارالقرآن آموزش و پرورش به امید خدا محقق خواهیم ساخت.
وی ادامه داد: از آنجا که جنگ نرم را یک دغدغه جدی می دانیم برنامه ریزی های متعددی برای دانش آموزان انجام دادیم و سخنرانی امام جمعه ششتمد در جمع دانش آموزان و برگزاری گفتمانهای دینی و برپائی اردوهای متعدد از جمله این برنامه هاست.
رئیس اداره آموزش و پروش ششتمد گفت: کشور ما ایران اسلامی است و اگر امروز در سایه امنیت زندگی می کنیم به دلیل ایمان و اعتقاد قلبی ایرانیان است و به منظور تقویت آموزه های دینی و باورهای اعتقادی دانش آموزان ترویج و تقویت دارالقرآن ها را در سطح منطقه یکی از اولویتهای کاری ماست.
زیبائی اظهارداشت: تقویت انجمن اولیاء و مربیان در برنامه کاری قرار گرفته است چرا که دانش آموزان فقط حدود 40ساعت از ایام هفته در اختیار آموزش و پرورش هستند و مابقی اوقات در اختیار خانواده ها می باشند و این نیازمندی تعامل بیشتر خانواده ها با آموزش و پرورش را نشان می دهد.
وی با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی در دستگاههای اجرائی گفت: روابط عمومی زبان گویای دستگاه اجرائی است و روابط عمومی قوی می تواند به پیشبرد اهداف دستگاه کمک نماید.
زیبائی ادامه داد: انتظار ما ارتباط متقابل و مثبت رسانه ها با روابط عمومی آموزش و پرورش است وتا کنون نیز این موضوع به خوبی نمایان بوده است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.