اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 10 مهر 1392 / کد مطلب: 6951 / نظرات: 0


فرماندار خوشاب خواستار استقرار جمعيت هلال احمر در اين شهرستان شد


فرماندار خوشاب خواستار استقرار جمعيت هلال احمر در اين شهرستان شد  فرماندار خوشاب خواستار استقرار سريعتر اداره جمعيت هلال احمر و پايگاه امداد و نجات جاده اي در اين شهرستان شد.

 به گزارش سبزوارپیام ، مهندس حسين ابراهيمي كردياني روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : با توجه به وسعت اين شهرستان ، پراكندگي جغرافيايي روستاها و نبود امكانات امداد رساني در منطقه استقرار جمعيت هلال احمر در شهرستان خوشاب ضروري است.
وي همچنين با اشاره به واقع شدن شهرستان خوشاب در مسير محور ترانزيتي و وجود تصادفات و حوادث جاده اي بويژه در اين مسير، گفت : افتتاح پايگاه امداد و نجات و جمعيت هلال احمر و استقرار امدادگران متخصص در اين منطقه تلفات و اثرات ناشي از تصادفات كاهش و بسياري از مشكلات در چرخه امداد رساني به آسيب ديدگان حوادث جاده اي برطرف مي شود.
فرماندار خوشاب با اشاره به وجود يك پايگاه اورژانس ۱۱۵ با يك دستگاه آمبولانس خواستار استقرار سريع تر پايگاه جاده اي امداد و نجات هلال احمر شد و گفت : پيگيري هاي لازم در اين خصوص انجام شده است .
فرماندار خوشاب همچنين خواستار توجه بيشتر مسوولان استاني براي تجهيز كردن ايستگاه آتش نشاني و خدمات ايمني اين شهرستان شد .
مهندس ابراهيمي كردياني افزود : كمك هاي براي تجهيزات آتش نشاني خوشاب طي سال هاي گذشته انجام شده ولي با توجه به جمعيت و پراكندگي روستاهاي شهرستان كافي نيست و نيازمند توجه بيشتري در اين حوزه هستيم . 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.