اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 9 مهر 1392 / کد مطلب: 6948 / نظرات: 0

معاون فني و عمراني فرمانداري سبزوار :


رويكرد مديران حمايت جدي از سرمايه گذاران است


رويكرد مديران حمايت جدي از سرمايه گذاران است معاون فني و عمراني فرمانداري سبزوار گفت : از سرمايه گذاران بخش خصوصي در همه زمينه ها استقبال و حمايت جدي مي كنيم.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ايرنا ، محمد كلاته امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فراهم شدن همه زيرساخت ها ، خدمات ، امكانات براي توسعه فعاليت سرمايه گذاران در شهرستان سبزوار، افزود : رويكرد مديران اجرايي اين شهرستان نيز همكاري با سرمايه گذاران است .
وي با اشاره به به بخشي از ظرفيت هاي سبزوار به ويژه در بخش كشاورزي ، اقتصادي ، تجاري و گردشگري گفت : با وجود اين ظرفيت ها بستر مناسبي براي سرمايه گذاري در شهرستان سبزار در همه بخش ها فراهم شده است .
وي همچنين سبزوار را قطب توليد محصولات كشاورزي با پيشينه تجاري برجسته و همراه با فعاليت تشكل هاي صادراتي عنوان كرد.
معاون فني و عمراني فرمانداري سبزوار با توجه به قابليت اقتصادي و تجاري اين شهرستان بهره برداري از منطقه ويژه اقتصادي سبزوار را نيز از انتظارات مردم در اين بخش عنوان نمود و ابراز اميدواري كرد كه هر چه سريعتر اين خواسته بحق مردم نيز محقق شود.
وي با اشاره به فراهم شدن زيرساخت ها در شهرك هاي صنعتي سبزوار نيز گفت : شهرك صنعتي شماره ۲ سبزوار در انتهاي تكميل ظرفيت است و شهرك صنعتي شماره ۳ را در حال رايزني هستيم كه با فراهم شدن شرايط ،واحدهاي صنعتي مستقر مي شوند.
معاون فني و عمراني فرمانداري سبزوار با بيان اينكه در حال حاضر اشتغال جوانان اين شهرستان از دغدغه هاي جدي ما مي باشد و در اين زمينه نياز به برنامه ريزي و توجه بيشتر مسئولان داريم ابراز اميدواري كرد كه با ارايه تسهيلات و حمايت از كارآفرينان و سرمايه گذاران با توجه به ظرفيت هاي سبزوار شاهد پايين آوردن آمار بيكاري اين شهرستان باشيم.
وي در بخشي از سخنانش با اشاره به وضعيت پروژه هاي نيمه تمام شهرستان سبزوار ابراز اميدواري كرد در دولت يازدهم اين پروژه ها كه از خواسته هاي ديرينه مردم اين شهرستان است هر چه سريعتر محقق شود .
وي مهمترين پروژه هاي نيمه تمام اين شهرستان را شامل راه آهن ، بخشي از بزرگراه سبزوار به قوچان ، آزادراه حرم تا حرم و نيز پروژه هاي مهر ماندگار ( بيمارستان حشمتيه ، گازرساني به ششتمد و روداب و...) عنوان كرد.
كلاته در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به وجود سه هزار و ۹۷۳ واحد مسكن مهر در سبزوار افزود : از اين تعداد سه هزار و ۴۲۵ واحد توسط تعاوني مسكن اين شهرستان ،۳۷۳ واحد توسط خودمالكين و ۱۷۵ واحد نيز با قراردادهاي سه جانبه احداث مي شوند.
معاون فني و عمراني فرمانداري سبزوار پيشرفت فيزيكي واحدهاي احداثي توسط تعاوني هاي مسكن هاي مهر اين شهرستان را ۹۰ درصد عنوان كرد و افزود : پيشرفت فيزيكي واحدهاي خودمالكي حدود ۸۲ درصد و قرارداد سه جانبه نيز ۶۰ درصد است .
وي اظهار داشت : تاكنون دو هزار واحد مسكن مهر به متقاضيان تحويل شده است . 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.