اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 8 مهر 1392 / کد مطلب: 6941 / نظرات: 0


اختلال و قطعی خطوط اینترنت در سبزوار


از صبح امروز دو شنبه قطعی و اختلال در خطوط اینترنت و همچنین عدم آنتن دهی اپراتور ایرانسل در سبزوار موجب مشکلاتی برای شهروندان شد.
 به گزارش خبرنگار ايرنا،  خطوط اينترنت از صبح امروز تاكنون در برخي از شهرستان هاي استان از جمله سبزوار و نيشابور قطع شده است. 

يك منبع آگاه كه نخواست نامش اعلام شود در اين خصوص به خبرنگار ايرنا گفت: علت قطع خطوط اينترنت در شهرستان سبزوار به علت عمليات حفاري و قطع شدن خطوط مخابراتي در مسير قدمگاه نيشابور بوده است.
بررسي هاي خبرنگار ما با چند دفتر ارائه دهنده خدمات اينترنتي در شهرستان سبزوار حاكي از آن است كه خطوط اينترنت از صبح امروز تا لحظه مخابره اين خبر در اين شهرستان قطع مي باشد.
بدنبال پيگيري هاي خبرنگار ما با مسوولان مخابرات خراسان رضوي آنان عنوان كرده اند كه اين بخش به شركت زير ساخت اين استان مربوط مي شود و مخابرات متولي آن نيست.
مسوولان مخابرات شهرستان سبزوار نيز در اين باره اظهار بي اطلاعي مي كنند.
اين در حالي است كه محمد علي چشمي ربيس نمايندگي خراسان رضوي شركت ارتباطات زيرساخت از ارايه هر گونه اطلاع رساني در اين خصوص به خبرنگار ما امتناع كرد و گفت: ما اجازه نداريم با رسانه ها صحبت كنيم و شما بايد اطلاعات را از تهران بگيريد.
در حالي كه كه هنوز خطوط اينترنتي شهرستان سبزوار قطع مي باشد، پيگيري هاي خبرنگار ما براي دست يابي به اطلاعات بيشتر در اين زمينه نتيجه اي نداشته است. 

گفتنی است بعد از ظهر امروز مشکلات اینترنت در سبزوار برطرف شد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.