اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 8 مهر 1392 / کد مطلب: 6940 / نظرات: 0

سبحاني فر :


سفر رييس جمهوري به نيويورك بر اساس سياست هاي نظام ،مصلحت و عزتمندي بود


سفر رييس جمهوري به نيويورك بر اساس سياست هاي نظام مصلحت و عزتمندي بود نماينده مردم شهرستان هاي سبزوار ، جوين ، جغتاي ، خوشاب و داورزن در مجلس شوراي اسلامي گفت: سفر رئيس جمهوري به نيويورك در چارچوب سياست هاي كلان نظام مقدس جمهوري اسلامي ، حفظ مصلحت ، حكمت و عزت ايران اسلامي انجام شد .

 به گزارش سبزوارپیام ، مهندس رمضانعلي سبحاني فر روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود : در اين سفر چهره ايران به عنوان كشوري صلح جو و كشوري كه با صداقت و شفافيت مواضع خود را بيان مي كند، معرفي شد.
وي با اشاره به اصل عزتمندي و حكمت ايران اسلامي در دنيا، اظهارداشت : در اين سفر نشان داده شدكه ايران يك ذره هم از اصولي كه براي نظام مقدس جمهوري اسلامي تعريف شده عقب نشيني نمي كند و به دنبال مذاكره برد برد است .
مهندس سبحاني فر با اشاره به فتواي مقام معظم رهبري و تبعيت همه از اين فتوا نيز گفت : در اين فتوا اعتقادات ديني و مذهبي ما به وضوح نشان داده شده كه ملت مسلمان ايران حاضر به كشتار مردم حتي غيرمسلمانان نيست و جنگ را نمي پذيرد.
وي با اظهار اينكه اين سفر گام مثبتي بود و مواضع ايران در اين سفر روشن و شفاف به جهانيان بيان شد ،اظهار داشت : تا اين مرحله در خصوص روابط نگرش ها و صحبت ها مثبت بوده و ما بايستي به گونه اي حركت كنيم كه آمريكا نيز حسن نيت خود را در عمل نشان دهد.
وي گفت : شرايط بايد به گونه اي پيش رود كه آمريكا ،حقوق ايران در بحث استفاده صلح آميز از انرژي هسته اي را در عمل رعايت نموده و به تحريم ها پايان دهد. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.