اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 16 مهر 1390 / کد مطلب: 694 / نظرات: 0


معاون فرماندار : 419 نفر به عنوان عوامل اجرايي سرشماري نفوس و مسكن سال 90 در سبزوار همكاري دارند


معاون فرماندار : 419 نفر به عنوان عوامل اجرايي سرشماري نفوس و مسكن سال 90 در سبزوار همكاري دارند
معاون اجرايي ستاد  سرشماري نفوس و مسكن سال 1390 سبزوار  از همكاري  419 نفر به عنوان عوامل اجرايي سرشماري نفوس و مسكن سال 90  در اين شهرستان خبر داد .
' محمد كلاته'   گفت  : يك هزار و 841 نفر براي شركت در اجراي سرشماري نفوس و مسكن سال 90 به صورت اينترنتي در اين شهرستان ثبت نام كرده اند.
وي با اشاره به ثبت نام يك هزار و 841 نفربرای همکاری با این ستاد  افزود: از اين تعداد يك هزار و 39 نفر زن و 802 نفر مرد شامل يك نفر با مدرك دكترا ، 60 نفر با مدرك فوق ليسانس ، 814 نفر با ليسانس ، 401 نفر با فوق ديپلم و 565 نفر با مدرك ديپلم هستند .
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری سبزوار  با بيان اينكه  از مجموع ثبت نام كنندگان يك هزار و 100 نفر مراجعه و تشكيل پرونده داده اند، افزود: از بين اين افراد  419 نفر  بعد از بررسي هاي انجام شده گزينش شدند .
وي اظهار داشت : از اين 419 نفر  بعد از ارزيابي تعدادي به عنوان كارشناس بازبين ، بازبين و مامور سرشماری گزينش مي شوند .
 وي از همكاري 17 نفر به عنوان كارشناس در سرشماري نفوس و مسكن سال 1390 سبزوار  خبر داد و گفت :اين افراد پس از گذراندن دوره آموزشي در مشهد مقدس با ستاد سرشماري نفوس و مسكن شهرستان همکاری خواهند کرد.
 وي در مورد اهمیت این سرشماری اظهار داشت : آمار  مبناي   همه تصميم گيري هاي خرد و كلان  برنامه ريزي و تقسيم اعتبارات عادلانه در کشور است .                                                                                                                      معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری سبزوارخواستار همکاری مردم این شهرستان با ماموران سرشماری شد و بر ارائه آمار درست از سوي خانواده ها و آمارگيران تاكيد كرد .
 وي با اشاره به تاريخچه سرشماري در كشور گفت :  سرشماري نفوس و مسكن پيش از اين هر 10 سال يكبار انجام مي شد كه امسال براي نخستين بار به صورت پنج ساله اجرا مي شود.  وي زمان برگزاري كلاس هاي سرشماري نفوس و مسكن سال 1390 در سبزوار را از 16 تا 28 مهرماه ذكر كرد و گفت :  محل استقرار ستاد سرشماري نفوس و مسكن سبزوار مركز تربيت معلم علامه طباطبايي اين شهرستان است .
زمان اجراي اين سرشماري از دوم تا 22 آبانماه سال جاري است .






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.