اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 5 مهر 1392 / کد مطلب: 6930 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


چهره واقعي ايران به عنوان ملتي صلح دوست شناخته شد


چهره واقعي ايران به عنوان ملتي صلح دوست شناخته شد  امام جمعه سبزوار گفت : در سفر رييس جمهوري كشورمان به نيويورك چهره واقعي ايران به عنوان ملتي با فرهنگ ، صلح دوست و با تمدن بزرگ اسلامي شناخته شد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ايرنا ، حجت الاسلام غلامحسين ابراهيمي در خطبه هاي باشكوه نمازجمعه اين هفته شهرستان سبزوار، افزود : ملت ايران به هيچ وجه با خشونت موافق نيست و نه تنها به دنبال سلاح هسته اي نيست بلكه مخالف آن هم است.
وي اظهار داشت : در هشت سال دفاع مقدس نيز نيروهاي ما از سلاحهاي غير متعارف استفاده نكردند.
وي همچنين با گراميداشت هفته دفاع مقدس گفت : مهمترين دليل پيروزي رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس ايمان به خدا بود كه در اين حماسه تبلور يافت.
حجت الاسلام ابراهيمي با اشاره به شكست حصر آبادان در پنجم مهرماه ۶۶ افزود : پس از اينكه امام فرمود حصر آبادان بايد شكسته شود رزمندگان به مدد قدرت ايمان در منطقه عملياتي شمال آبادان بيش از ۲۵۰ كيلومتر مربع از خاك ميهن ما را آزاد كردند .
وي با بيان اينكه مقدمه چيني هاي جنگ توسط رژيم بعثي عراق حدود ۲۰ ماه پيش از آغاز رسمي جنگ تحميلي بود، گفت: پيش از ۳۱ شهريور ۲۸۹ حمله ايذايي و مهم به كشورمان انجام شد.
وي با اشاره به حوادث و ترورهاي سال ۱۳۶۰ بدست منافقين، گفت : در هيچ سالي به اندازه سال ۶۰ گرفتاري ، مشكلات و شهادت چهره هاي شاخص انقلاب را نداشتيم.
وي افزود:در اين سال شهادت سرداران شهيد اسلام همچون سرلشكر فلاحي ، سرتيپ فكوري ، نامجو ، كلاهدوز ، جهان آرا ، چمران و ... رقم خورد.
وي ادامه داد : اگر يك پنجم اين مشكلات و گرفتاري ها در كشور ديگري بود به طور يقين اسمي از انقلاب و نظام باقي نمي ماند و همه اي ها به مدد قدرت ايمان در كشور اسلامي ايران است .
وي اظهار داشت : امروز بايستي همه محصولات و دستاوردهاي انقلاب در تمام زواياي كشور و مملكت ما آشكار شود. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.