اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 4 مهر 1392 / کد مطلب: 6927 / نظرات: 0


سه ايستگاه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در سبزوار برپا شد


سه ايستگاه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در سبزوار برپا شد  همزمان با هفته دفاع مقدس، سه ايستگاه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت به يادبود شهداي دانش آموز در سبزوار برپا شد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ايرنا، دراين ايستگاه ها با استقرار چادر و پخش نواها و آهنگ هاي دفاع مقدس، حال و هواي حماسه آفريني رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس تداعي مي شود.
راويان دفاع مقدس در هر يك از ايستگاههاي مزبور به روايتگري دوران دفاع مقدس براي دانش آموزان مي پردازند و آنان را در جريان روزهاي حماسه و ايثار قرار مي دهند.
علاوه بر آن مسابقات نقاشي با موضوع دفاع مقدس در اين ايستگاهها برگزار مي شود.
مسئول روابط عمومي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ناحيه سبزوار به خبرنگار ايرنا گفت: اين ايستگاهها با هدف آشنايي نسل نوجوان و جوان با رشادت ها و دليري شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برگزار شده است.
ستوان يكم پاسدار محمد علي ياوري افزود : انتقال و ترويج ارزش هاي دفاع مقدس در جامعه بويژه براي جواناني كه آن دوران را درك نكرده اند از ضروريات است.
وي اظهار داشت : هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمي براي برجسته كردن ارزش ها و ياد كردن از انسان هاي ارزش مداري است كه در صحنه هاي مختلف جهاد ، ايثار ، فداكاري و مقاومت را متجلي كردند.
ايستگاه هاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت تا پايان هفته دفاع مقدس در سه نقطه شهر سبزوار پذيراي عموم علاقه مندان و دانش آموزان است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.