اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 4 مهر 1392 / کد مطلب: 6921 / نظرات: 0


يادواره شهداي محله علامه طباطبايي سبزوار برگزار شد


يادواره شهداي محله علامه طباطبايي سبزوار برگزار شد همزمان با هفته دفاع مقدس يادواره ۱۶ شهيد محله علامه طباطبايي سبزوار چهارشنبه شب در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) اين شهرستان برگزار شد.
به گزارش سبزوارپیام،  مسوول نمايندگي ولي فقيه در گروه مهندسي و پدافند غيرعامل ۴۷ سلمان سبزوار در اين آيين معنوي گفت: آن چيزي كه هشت سال دفاع مقدس را زيبا و جاودانه كرد حاشيه هاي بزرگتر از متن بود كه متن را تحت تاثير قرار داد.
حجت الاسلام عليرضا باقري راد افزود: عبادت ها و اشك هاي شبانه، صميميت، برادري، اخلاص، ايثار و فداكاري از جمله اين حاشيه هاي زيبا بود.
وي با بيان اينكه در دفاع مقدس، رزمندگان، ديگران را بر خود مقدم مي داشتند، اظهار داشت: همين خوبي ها و زيبايي ها بود كه اكنون پس از ساليان سال آن دوران را به خوبي ياد مي كنيم.
وي با اشاره به فرموده امام راحل كه جنگ يك دانشگاه انسان ساز بود افزود: خصايص و ويژگي هاي والاي انساني موجب مي شود از دفاع مقدس با احترام ياد كنيم.
وي بندگي خدا و معنويت افزايي را از ويژگي هاي فرهنگ دفاع مقدس دانست و گفت : بندگي خدا موجب سعادت شده و نبودنش موجب مي شود فرد بي هدف و انگيزه شود.
وي برگزاري يادواره هاي شهدا را يكي از راههاي زنده نگهداشتن ياد و خاطره شهدا در جامعه عنوان كرد و اظهار داشت : مجلس شهدا فرصتي است براي اينكه خود را با ملاك ها ، معيارها و ارزش هاي اين بزرگواران تطبيق دهيم.
ذكر خاطراتي از دوران دفاع مقدس توسط يكي از يادگاران هشت سال دفاع مقدس و نمايش كليپ تصويري بخشي از حماسه آفريني رزمندگان، نمايش كليپ از مناطق عملياتي و اجراي مسابقه از جمله برنامه هاي اين يادواره بود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.