اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 4 مهر 1392 / کد مطلب: 6920 / نظرات: 0


رویارویی هندبال ثامن الحجج سبزوار صدر نشین با فلاورجان اصفهان


رویارویی هندبال ثامن الحجج سبزوار صدر نشین با فلاورجان اصفهان مسابقات لیگ برتر مردان در هفته هفتم طی روزهای 5و6 مهر برگزار می شود و سبزوار صدر نشین به مصاف فلاورجان می رود.
در ادامه مسابقات لیگ برتر هند بال مردان ایران تیم های حاضر در هفته هفتم طی روزهای پنج شنبه و جمعه به مصاف هم می روند و سبزوار صدر نشین به مصاف مس فلاورجان خواهد رفت .

نیروی زمینی میزبان کاسپین قزوین است و این دو دیدار روز پنج شنبه 5 مهر برگزار خواهد شد.
 تیم ثامن الحجج مشهد که تا هفته قبل در تعقیب سبزوار بود در دربی خراسان که در هفته پنجم برگزار شد 25 بر 30 نتیجه را باخت و 2 امتیاز حسابی را از دست داد و با برد سنگ آهن بافق مقابل حریف خود نماینده یزد 9 امتیازی شد و در جایگاه دوم ایستاد و مشهد نیز با یک امتیاز اختلاف و 8 امتیاز در رده سوم ایستاد .

بدین ترتیب 4 امتیاز از نماینده سبزوار عقب افتاد و شرایط برای صدر جدولی تا حدودی بهتر شد البته تیم های دیگر نیز امکان دارد زهردار ظاهر شوند و سبزوار را دچار مشکل کنند.
در گزارش دیگری : تیم تازه وار د نیک اندیش اصفهان نیز هم اکنون با 6 امتیاز در رده چهارم قرار دارد و پاسی مس فلاورجان نیز با 5 امتیاز در رده بعدی قرار دارد.
نیروی زمینی تنها نماینده تهران در کورسی رقابتهای لیگ برتر فعلاً پائین جدول است که امیدداریم در هفته های آتی خود را به بالای جدول برساند.
باشگاه خبرنگاران 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.