اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 3 مهر 1392 / کد مطلب: 6916 / نظرات: 0

فرماندار داورزن:


مقطع ابتدايي دوران شكل گيري شخصيت دانش آموزان است


مقطع ابتدايي دوران شكل گيري شخصيت دانش آموزان است  فرماندار شهرستان داورزن گفت: مقطع ابتدايي دوران شكل گيري شخصيت اجتماعي و فرهنگي و مذهبي دانش آموزان است .

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ايرنا،مهندس اسماعيل غفاري امروز در حاشيه بازديد از مدارس ابتدايي شهر داورزن ،اظهار كرد: مقطع ابتدايي بسيار حساس بوده و شالوده فكري دانش آموزان در اين دوره بسته مي شود.
وي ادامه داد: اگر در اين مقطع به خوبي شخصيت اجتماعي و فرهنگي و مذهبي دانش آموزان شكل گيرد در آينده و در مقاطع دبيرستان و دانشگاه كمتر شاهد مشكلات جوانان خواهيم بود.
وي با اشاره به يادگيري زبان عربي و انگليسي به عنوان زبانهاي بين المللي ، گفت : بهترين زمان براي يادگيري در همين مقطع ابتدايي است.
رييس شوراي آموزش و پرورش داورزن با اشاره به سختي هاي كار معلمان افزود : در مقطع ابتدايي اين مشكلات به مراتب بيشتر از ديگر مقاطع است .
فرماندار داورزن اظهار كرد: بايد براي اين مقطع ارزش قائل شد و بهترين و بيشترين امكانات را در اختيار مدارس مقطع ابتدايي قرار داد.
نماينده عالي دولت در داورزن در عين حال خطاب به معلمان گفت: بايد كار خدايي باشد و با نگاه اقتصادي و مسائل مالي به آن برخورد نكنيم.
وي ايجاد موقعيت هاي مطالعه بيشتر در بين دانش آموزان را ياد آور شد و گفت: ايجاد فرصت هاي مطالعه باعث خواهد شد تا علوم بيشتر در عمق جان دانش آموزان نفوذ كند.
فرماندار داورزن از معلمان به عنوان مشاور خود در همه زمينه ها ياد كرد و گفت: بايد شهرستان جديد التاسيس داورزن را با همكاري و همياري و همفكري يكديگر آباد كنيم .
رييس اداره آموزش و رورش داورزن نيز توجه به اخلاقيات در مدارس را خاطر نشان كرد و گفت: بهترين الگوي دانش آموزان در مدارس معلمان هستند.
محمد علي صادقي شكيب با اشاره به سال حماسه اقتصادي ،گفت: معلمان و دانش آموزان نيز مي توانند بيشترين كمك را در اين زمينه به آموزش و پرورش داشته باشند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.