اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 3 مهر 1392 / کد مطلب: 6914 / نظرات: 0

مربي تيم هندبال ثامن ‎الحجج (ع) سبزوار:


با قدرت و آمادگي خوب تيمي به مصاف تيم مس فلاورجان اصفهان مي رويم


با قدرت و آمادگي خوب تيمي به مصاف تيم مس فلاورجان اصفهان مي رويم مربي تيم هندبال موسسه مالي و اعتباري ثامن ‎الحجج (ع) سبزوار گفت: با قدرت و آمادگي خوب تيمي به مصاف تيم مس فلاورجان اصفهان مي رويم .

به گزارش سبزوارپیام، حميد شجاع در آستانه بازي با تيم مس فلاورجان در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اشاره به برنامه ريزي خوب براي همه ديدارها افزود: همه ديدارها براي ما حكم ديدار نهايي را دارد و هيچگونه لغزشي پذيرفتني نيست.
وي اظهار داشت: تيم ثامن الحجج (ع) سبزوار هيچ تيمي را دست كم نمي گيرد و با برنامه و آمادگي كامل در برابر حريفان ظاهر مي شود.
وي با اشاره به انجام تمرينات خوب و منظم تيم هندبال موسسه مالي و اعتباري ثامن الحجج (ع) سبزوار، وضعيت اين تيم را بسيار خوب ارزيابي كرد و گفت: تلاش مي كنيم در اين ديدار هم بهترين بازي را ارائه كنيم.
مربي تيم هندبال موسسه مالي و اعتباري ثامن ‎الحجج (ع) سبزوار با بيان اينكه رحيم مومن زاده و اكبر خوشنويس از بازيكنان اين تيم مصدوم هستند افزود: احتمال دارد اين دو بازيكن به اين ديدار برسند هرچند با مصدوم شدن اين بازيكنان لطمه اي به تيم نمي خورد.
شجاع در باره تيم حريف نيز گفت: با شناختي كه داريم تيم مس فلاورجان هم تيم جنگنده و خوبي است و از بازيكنان با تجربه برخوردار است.
وي با بيان اينكه ۳۰ درصد بازيكنان مس فلاورجان از بازيكنان سال گذشته سپاهان اصفهان هستند، افزود: مصطفي غلامي مربي اين تيم نيز از مربيان باسابقه كشور و مربي اسبق تيم ملي است و با كوله باري از تجربه و زيركي اين تيم را هدايت مي كند.
مربي تيم هندبال موسسه مالي و اعتباري ثامن ‎الحجج (ع) سبزوار با اشاره به وضعيت تيم هاي ليگ امسال در مقايسه با سال گذشته اظهار داشت: امسال رقابت ها بهتر و فشرده تر شده است.
شجاع با بيان اينكه در ليگ امسال سرمايه گذاري بهتري روي تيم ها شده و تيم ها از بازيكنان با تجربه و پرقدرت استفاده مي كنند افزود: به همين دليل نتايج هيچكدام از ديدارها را نمي شود پيش بيني كرد.
وي ادامه داد: سال گذشته رقابت بين سه تيم بالاي جدول بود ولي امسال پنج يا شش تيم مدعي قهرماني هستند و تيم هاي پايين جدول نيز تيم هاي پيش باخته نيستند.
تيم ثامن الحجج (ع) سبزوار درهفته هفتم مسابقات ليگ برتر هندبال كشور ساعت ۱۶ روز پنجشنبه چهارم مهر ماه در سالن سربداران اين شهرستان ميزبان مس فلاورجان اصفهان است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.