اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 2 مهر 1392 / کد مطلب: 6910 / نظرات: 0


همايش تجليل از زنان ايثارگر و پيشكسوتان دفاع مقدس در سبزوار برگزار شد


در سومين روز از هفته دفاع مقدس ،همايش تجليل از زنان ايثارگر و پيشكسوتان دفاع مقدس سبزوار روز سه شنبه در محل مسجد الغدير اين شهرستان برگزار شد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ايرنا ، يكي از يادگاران هشت سال دفاع مقدس در اين مراسم با گراميداشت هفته دفاع مقدس گفت : هفته دفاع مقدس يادآوري عبرتها ، غيرت ها ، شجاعت و شهادت ها فرزندان اين مرز و بوم مي باشد.
عباسعلي بيدخوري با اظهار اينكه ما در هفته دفاع مقدس حماسه ملت ايران اسلامي را يادآوري مي كنيم ، افزود : هشت سال دفاع مقدس براي دشمنان ايران اسلامي درس عبرت بود.
وي اخلاص و ولايتمداري را از مهمترين عوامل پيروزي رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس عنوان كرد و افزود : امروز همه ما وظيفه داريم كه با تمام توان و امكانات در جهت ترويج ارزش هاي دفاع مقدس به صورتي بسيار زيبا و هنرمندانه تلاش كنيم .
وي با بيان اينكه سهم زنان جامعه ما در دفاع مقدس بسيار تاثيرگذار بود، افزود : ما تنها كشوري هستيم كه در هشت سال دفاع مقدس شش هزار زن شهيده داريم.
وي با تاكيد بر حفظ حجاب و عفاف خطاب به بانوان بسيجي گفت : امروز وظيفه شما امر به معروف و نهي از منكر و دفاع از ارزشهاست.
فرمانده پايگاه بنت الهدي صدر حوزه مقاومت بسيج حضرت فاطمه (س) نيز گفت :در حال حاضر جهاد بانوان در تربيت شايسته فرزندان با تكيه بر ارزش هاي ديني و اسلامي است .
خديجه بيگم دلبري افزود : مادران با توجه به نقش موثري كه در خانواده ها دارند سهم بسزايي در تعميق ارزش هاي اسلامي در جامعه دارند.
وي اظهار داشت : بايستي بيش از پيش در خصوص ترويج ارزش هاي اسلامي و دفاع مقدس در جامعه كار كنيم.
وي همچنين با گزارشي از فعاليت هايي انجام شده در اين پايگاه به برگزاري حلقه هاي صالحين اشاره كرد و گفت : اين حلقه ها بر مبناي ارتباط دو طرفه و چهره به چهره بانوان برگزار شده و تاثير بسزايي در پاسخگويي به سووالات و نيز گسترش ارزشهاي اسلامي دارد.
همايش تجليل از زنان ايثارگر و پيشكسوتان دفاع مقدس به همت پايگاه مقاومت بنت الهدي صدر حوزه حضرت فاطمه (س) ناحيه مقاومت بسيج سپاه سبزوار برگزار شد. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.