اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 15 مهر 1390 / کد مطلب: 690 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


براي حل معضل سرقت و اعتياد درجامعه مردم بايد نيروي انتظامي را همراهي كنند


براي حل معضل سرقت و اعتياد درجامعه مردم بايد نيروي انتظامي را همراهي كنند  امام جمعه سبزوار گفت: اگر مي خواهيم مساله سرقت و اعتياد و ديگر معضلات در جامعه حل شود مردم هم بايد نيروي انتظامي را كمك و همراهي كنند.  
   به گزارش ايرنا ، حجت الاسلام و المسلمين 'غلامحسين ابراهيمي' در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه سبزوار با قدرداني از تلاش هاي نيروي انتظامي افزود: اينكه ما بگوئيم اين نيرو در زمينه هاي مختلف ، همه كارها را خوب و سالم انجام مي دهد مبالغه است و بايد كارهاي خوب را تقويت و نواقص را برطرف كنيم.
وي نسبت به فعاليت غير مجاز برخي آرايشگاه هاي زنانه چه در اين شهرستان و چه ديگر شهرها و مصرف مواد مخدر صنعتي در برخي آنها هشدار داد و گفت: بايد به اين مساله توجه شود.
خطيب جمعه سبزوار در بخشي از سخنانش با اظهار اينكه لباس هر فرد پرچم كشور اوست ،افزود: هر انسان با لباس خود اعلام مي كند تابع فرهنگ اسلام و يا فرهنگ غرب است ، بنابراين بايد به حجاب توجه شود.
وي يكي از اثرات هجوم غرب به ايران را رواج برهنگي در بين قشرهايي از جامعه عنوان كرد و با اظهار اينكه در اين اقدام شوم دست دشمن در كار بود، افزود: در حال حاضر دو هزار و 500 شبكه ماهواره اي غرب از جمله شبكه هاي مبتذل ، مد لباس غربي ، موسيقي هاي مفتضح و غيره فعاليت دارندكه بايد به اين موضوع توجه شود.
حجت الاسلام ابراهيمي يكي از دردهاي بي درمان جامعه امروز را رواج استفاده سوء از تلفن همراه در بين دانش آموزان دختر و پسر حتي در مقاطع تحصيلي پايين ذكر كرد و نسبت به آن تذكر داد.
وي به مناسبت روز جهاني كودك ادامه داد: بايد معارف اسلامي به فرزندان آموزش داده شود پيش از آنكه منافقان و منحرفان با آموزش هاي انحرافي از ما سبقت بگيرند.
امام جمعه سبزوار از زحمات پرسنل دامپزشكي سبزوار در حوزه سلامت و بهداشت جامعه تقدير كرد.
وي همچنين با بيان اينكه چندين بار در مورد كشتارگاه سبزوار صحبت كرده ام به وضعيت نامناسب آن اشاره كرد.
وي در ابتداي خطبه دوم نماز جمعه اين شهرستان به مناسبت هفته حج هم گفت: حج عبادتي است كه همه چيز اعم از جهاد ، سياست و تاريخ و فرهنگ در آن هست.
وي افزود: در حج بيداري اسلامي هم هست بيداري كه اگر در مسلمان ايجاد شود اين همه مشكلات دركشورهاي اسلامي نخواهيم داشت .
نماز جمعه اين هفته سبزوار با حضور شماري از خدام بارگاه رضوي برگزار شد.
فرمانده انتظامي سبزوار هم به مناسبت هفته نيروي انتظامي گزارشي از عملكرد اين فرماندهي ارائه کرد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.