اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 1 مهر 1392 / کد مطلب: 6896 / نظرات: 0


يادواره شهدا با عنوان شميم جنت در سبزوار برگزار شد


يادواره شهدا با عنوان شميم جنت در سبزوار برگزار شد  همزمان با هفته دفاع مقدس يادواره ۲۳ شهيد محله چهل متري دوم (خيابان شهيد باهنر ) سبزوار با عنوان شميم جنت يكشنبه شب در اين شهر برگزار شد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ايرنا، مسئول نمايندگي ولي فقيه در گروه مهندسي و پدافند غيرعامل ۴۷ سلمان سبزوار در اين آيين معنوي گفت: تكيه بر ايمان ، ولايت مداري و اتحاد موجب پيروزي رزمندگان در دوران دفاع مقدس شد.
حجت الاسلام عليرضا باقري راد افزود: تكيه بر اين ارزش موجب بيمه كردن جامعه و تداوم انقلاب اسلامي مي شود.
وي با بيان اينكه هفته دفاع مقدس فرصتي براي برجسته كردن ارزش ها و ياد كردن از انسان هاي ارزش مدار است اظهار داشت: اين انسان ها در صحنه هاي مختلف جهاد ، ايثار ، فداكاري و مقاومت را متجلي كردند.
وي گفت: هفته دفاع مقدس فرصت يادكردن از ايستادگي و پايداري ملتي مظلوم و غريب است، ملتي كه با دست خالي و در فقر امكانات و تجهيزات با تكيه بر قدرت ايمان و بدون كوچكترين وابستگي به بلوك شرق و غرب در مقابل جبهه استكبار ايستاد.
وي افزود: ملت بزرگ ايران با تكيه بر قدرت ايمان و ايثار جان و مال خود شعار نه شرقي، نه غربي، جمهوري اسلامي را جامه عمل پوشاند.
حجت الاسلام باقري راد، برگزاري يادواره هاي شهدا را يكي از راههاي زنده نگهداشتن ياد و خاطره شهدا در جامعه عنوان كرد و اظهار داشت : مجلس شهدا فرصتي است براي اينكه خود را با ملاك ها ، معيارها و ارزش هاي اين بزرگواران تطبيق دهيم.
وي با بيان اينكه شهدا با رشادت ها و نثار خون خويش، خودباوري، عزت و افتخار را براي نسل جوان به ارمغان آوردند افزود: به خاطر اين رشادت ها امروز نه تنها در عرصه منطقه اي كه در عرصه جهاني تاثيرگذار هستيم.
وي با تاكيد بر زنده نگه داشتن ارزش هاي شهدا و بيمه كردن جامعه بويژه نسل جوان در مقابل طوفان تهاجم فرهنگي دشمنان با پيروي از اين ارزش ها گفت: يادآوري اين ارزش ها بايد در تمام طول سال انجام شود و در هفته دفاع مقدس بسيار پررنگ تر باشد.
وي شهيدان را ستاره هاي آسمان زندگي براي نشان دادن راه دانست و گفت: رمز سعادت و رستگاري ما اين است كه سيره شهدا را براي خود در زندگي جاري كنيم.
ذكر خاطراتي از دوران دفاع مقدس توسط يكي از رزمندگان، نمايش كليپ تصويري بخشي از حماسه آفريني رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و اجراي مسابقه از جمله برنامه هاي يادواره شميم جنت در سبزوار بود.
در اين يادواره از خانواده هاي شهداي مزبور تجليل شد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.