اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 31 شهريور 1392 / کد مطلب: 6876 / نظرات: 0


دشمن از گسترش تفكر انقلاب اسلامي به شدت هراسان است


فرمانده تيپ ۴۷ مهندسي رزمي سلمان سپاه مستقر در سبزوار گفت :دشمن از گسترش تفكر انقلاب اسلامي به شدت هراسان است .

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ايرنا ، سرهنگ پاسدار محمد آروين روز يكشنبه در مراسم رژه نيروهاي مسلح سبزوار با اشاره به تحقق حماسه سياسي در انتخابات، افزود :آرمان هاي بلند انقلاب اسلامي امروز در حال وقوع است و ما به سوي تمدن اسلامي در حال حركت هستيم .
وي با بيان اينكه ملت هاي بزرگ منطقه امروز با تاسي از انقلاب اسلامي و انديشه هاي امام راحل (ره) در پي ايجاد نظام اسلامي با الگوگيري از انقلاب ما هستند، گفت : دشمن از اين رويداد مهم مي ترسد و به عناوين مختلف در پي برنامه ريزي براي درهم شكستن مقاومت اسلامي در كشورهاي منطقه است.
وي اظهار داشت : دشمنان همچنين به دنبال تفرقه افكني هستند و با استفاده از گروههاي تكفيري سعي در خراب كردن چهره اسلام ناب محمدي(ص) دارند.
وي خير و بركت و عزت و عظمت كشور را نيز مرهون فداكاري شهدا دانست و بر حفظ حرمت و عزت حماسه آفرينان اين دوران و تجليل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس توسط مردم تاكيد كرد.
وي گفت : جنگ ما تمام نشده زيرا اين جنگ بين ايمان و كفر است و تا ظهور حضرت ولي عصر (عج ) ادامه دارد.
سرهنگ پاسدار آروين افزود: پيروزي رزمندگان اسلام در جنگ تحميلي هشت ساله ، مرهون رهبري امام راحل (ره) و ايثارگري هاي فرزندان ايران است.
وي از مردم شهرستان سبزوار به عنوان سنگربانان انقلاب اسلامي ياد كرد و گفت : امروز جهان توان بازدارندگي نيروهاي مسلح ما را دريافته و از قدرت و اقتدار فرزندان انقلاب مي هراسد. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.