اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 29 شهريور 1392 / کد مطلب: 6871 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار در نماز جمعه مطرح کرد/


معلمان به ايمان و تقواي دانش آموزان توجه كنند


معلمان به ايمان و تقواي دانش آموزان توجه كنند  امام جمعه سبزوار در آستانه آغاز سال تحصيلي جديد گفت :اساتيد و معلمان بايستي در جامعه به ايمان و تقواي دانش آموزان هم توجه داشته باشند. 

 به گزارش ايرنا، حجت الاسلام و المسلمين غلامحسين ابراهيمي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته سبزوار، اظهار كرد: تنها دانش و تربيت علمي براي دانش آموزان كافي نيست و همه بايد دست به دست هم دهند و علاوه بر علم و دانش براي ترويج تقوا و ايمان جوانان و نوجوانان تلاش كنند.
امام جمعه شهرستان سبزوار افزود:تربيت غربي بدون ايمان از سرنيزه رضا خان و ديگر جنايتكاران دنيا بدتر است .
وي خطاب به اساتيد و معلمان گفت :دانشجويان و دانش آموزان امانت الهي بوده و مانند فرزندان شما هستند و آنها را خوب تربيت كنيد.
امام جمعه سبزوار، شغل معلمان را با اهميت دانست و گفت : شغل معلمان يك نوع عبادت است و هر كس دنبال علم و دانش برود عزت آخرت براي اوست.
وي هفته دفاع مقدس را هم گرامي داشت و گفت :ما هر چه داريم از ايثارگري هاي شهيدان ،جانبازان و آزادگان و ايثارگران است .
حجت الاسلام ابراهيمي افزود: شرق و غرب و ابر قدرت ها از صدام بعثي حمايت كردند تا انقلاب ما را سركوب كند ولي با رهبري امام عزيزمان و حمايت هاي مردم ما در جنگ پيروز شديم.
رييس شوراي فرهنگ عمومي سبزوار همچنين در سخناني خواستار ترويج فرهنگ امر به معروف و نهي از منكر در جامعه شد و در باره انجام اين فريضه الهي مطالبي بيان كرد .
امام جمعه سبزوار بر اهميت دادن به نماز جمعه و جماعات و نيز خواندن نماز اول وقت تاكيد كرد و گفت : در مورد شركت در نماز جمعه و نماز جماعت و نيز خواندن نماز اول وقت سفارش شده است .
امام جمعه سبزوار همچنين در خطبه هاي نماز جمعه سبزوار تمام نمازگزاران را به تقواي الهي دعوت كرد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.