اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 29 شهريور 1392 / کد مطلب: 6870 / نظرات: 1


امام جمعه ششتمد/در هشت سال دفاع مقدس ، دشمن به اهداف خود نرسید


حسین پور/امام جمعه ششتمد در خطبه های نماز جمعه این هفته ششتمد گفت: مخالفت با هوای نفس جهاد اکبر است و پهلوان و قهرمان واقعی کسی است که با هوای نفسش مبارزه کند.
حجه الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم با اشاره به هفته دفاع مقدس افزود:دشمن از حمله به ایران اسلامی اهدافی را دنبال می کرد که تسلط بر اروند رود ، تصرف استان زرخیز خوزستان و تسلط بر منطقه شمالی خلیج فارس از جمله اهداف شان بود.
وی ادامه داد: صدام هدف از حمله به نظام نوپای جمهوری اسلامی را براندازی این نظام مقدس و ایفای نقش ژاندارمی منطقه را در سر داشت که به مدد امدادهای الهی ، درایت حضرت امام خمینی«ره» ، ایثار و فداکاری ملت قهرمان به هیچ کدام از اهداف خود دست نیافت.
خطیب جمعه ششتمد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان سپاه گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار به مسئله هسته ای اشاره داشتند و بیان فرمودند که ما سلاح هسته ای را نه به خاطر آمریکاو غیر آمریکا بلکه به خاطر اعتقاداتمان قبول نداریم و وقتی می گوئیم هیچکس نباید سلاح هسته ای داشته باشد قطعاٌ خودمان دنبال آن نیستیم ، اما هدف مخالفان در این زمینه چیز دیگری است.
ایشان در ادامه به روز بازگشائی مدارس اشاره کرد و گفت:مهم ترین وظایف معلمان تربیت نسل آینده است و تربیت به معنای رسیدن به رشد ، هدایت به حق و کمال ، رسیدن به حد بلوغ و تشخیص است.
امام جمعه ششتمد افزود: تربیت به معنای تزکیه نفس و اخلاق و تربیت به معنای ادب است.
خطیب جمعه ششتمد به سالروز هجرت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران به پاریس پرداخت و گفت: گرچه نپذیرفتن امام توسط دولت کویت روز سختی را رقم زد ولی هجرت امام به پاریس بعدها مشخص شد که از الطاف خفیه الهی بود زیرا حضور و تشریف فرمایی امام در پاریس سبب تسریع روند انقلال و جهانی شدن صدای انقلاب اسلامی گردید.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.