اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 29 شهريور 1392 / کد مطلب: 6869 / نظرات: 0


امام جمعه داورزن /منطقه با الهام از انقلاب اسلامي ،کانون جوشان بيداري اسلامي گرديد


امام جمعه داورزن گفت :مسئولان بايد بدانند که برنامه ريزي درسي بايد از کودکي صورت بگيرد .

 حجت الاسلام و المسلمين محمود مداحي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته داورزن اظهار کرد: آن کس که در کودکي به کسب دانش و معرفت نپردازد ، در بزرگسالي پيشرفت نخواهد کرد.

 وي افزود: از اين رو بايد مهد کودک ها و مقاطع ابتدايي و متوسطه بطور فعال در بحث آموزش و پرورش به صورت حضوري و چهره به چهره وارد شود تا آينده مملکت تامين گردد.

 وي افزود: کودکي که امروز در اختيار مدرسه قرار مي گيرد ، بايد آن چنان ساخته شود که فردا يک متخصص مومن بار بيايد .

 وي افزود: امام جمعه به لطف خدا توانسته به صورت نوبه اي از معلمان و مدارس شهرستان خبر بگيرد و نيز دو مرحله در خوابگاه هاي دانش آموزي حضور يابد و براي دانش آموزان عزيز سخن بگويد و تا حدي به مشکلات دانش آموزان و معلمان و مسئولان آشنا شود و اين روش و ارتباط انشاء الله امسال هم ادامه خواهد يافت.

 وي همچنین هفته دفاع مقدس را گرامي داشت و گفت : ارزش جهاد و دفاع در اسلام بالاست.

وي افزود: ملت و رزمندگان با ايستادگي و خودباوري ، و ايمان و توکل به خدا ، توسل به ائمه اطهار ، اخلاص و ايثار ، نشاط و حرکت و اميد به آينده و آرامش از انقلاب اسلامي و ولايت فقيه و ارزش هاي توحيدي دفاع جانانه کردند و آرزوي دشمنان را به نا اميدي مبدل ساختند.

وي افزود: منطقه با الهام از انقلاب اسلامي کانون جوشان بيداري اسلامي گرديدو تلاش هاي آمريکا و غرب و صدام در سرکوب انقلاب اسلامي و نظام ديني بي نتيجه ماند .

 وي افزود: طرفداران اسلام ناب محمدي يکي پس ازديگري کرسي هاي قدرت را فتح کرده و مي کنند و جمهوري اسلامي بر قدرتش افزوده شد.

 امام جمعه داورزن افزود: الگوي مردم سالاري ديني در دنيا مطرح شدو بنيه دفاعي و نظامي و تسليحاتي ايران قوي گشت و سپاه و ارتش و نيروي انتظامي درخشيدند.

وي گفت : امروزجمهوري اسلامي در هوا ، زمين و دريا از قوي ترين قدرت ها به حساب مي آيد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.