اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 28 شهريور 1392 / کد مطلب: 6863 / نظرات: 0

رئيس هيات پهلواني و زورخانه اي سبزوار


مسابقات مهارت هاي مرشدي كشور در سبزوار آغاز شد


مسابقات مهارت هاي مرشدي كشور در سبزوار آغاز شد  مسابقات مهارت هاي مرشدي كشور در رده سني پايه در بخش هاي تيمي و انفرادي در شهرستان سبزوار در حال برگزاري است.

به گزارش سبزوارپیام، رئيس هيات پهلواني و زورخانه اي سبزوار روز پنجشنبه در حاشيه برگزاري اين مسابقات به خبرنگار ايرنا گفت: تيم هايي از ۱۶ استان كشور در اين مسابقات شركت دارند.
استاد سيد حسن نقيب زاده افزود: بيش از ۱۰۰ نفر شامل كاركنان، داوران، مسوولان فدراسيون ها، مربيان و مرشدان پايه كشور در اين دوره از مسابقات حضور دارند.
وي با اشاره به برگزاري اين مسابقات طي ۲۸ و ۲۹ شهريور ماه اظهار داشت: مسابقات مهارت هاي مرشدي كشور در رده هاي سني ، پايه ، خردسالان ، نونهالان ، نوجوانان و جوانان برگزار شده و برترين هاي رده هاي مزبور به مسابقات نهايي راه مي يابند.
وي گفت: مرشدان سبزوار در سال گذشته مقام اول كشور دراين مسابقات را كسب كردند.
وي اظهار داشت: هم اكنون ۵۰۰ باستاني كار در رده هاي سني نونهالان تا بزرگسالان در هفت زورخانه سبزوار ورزش مي كنند.
استاد نقيب زاده با قدرداني از رئيس هيات مديره و مديرعامل موسسه مالي و اعتباري ثامن الحجج (ع) به عنوان اسپانسر گفت : با حمايت هاي اين موسسه در همه زورخانه هاي سبزوار آموزش رايگان به علاقمندان ارائه مي شود.
رئيس هيات پهلواني و زورخانه اي سبزوار همچنين از فعاليت ۴۵ مرشد در اين شهرستان خبر داد و افزود: سبزوار در زمينه پرورش مرشدان در كشور سرآمد است.
وي اظهار داشت: هم اكنون ۱۰ باستاني كار نيز در حال گذراندن دوره هاي لازم هستند تا به جمع مرشدان سبزوار بپيوندند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.