اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..


اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 26 شهريور 1392 / کد مطلب: 6852 / نظرات: 0

مدير آموزش و پرورش سبزوار:


همه شرايط لازم براي آغاز سال تحصيلي فراهم است


همه شرايط لازم براي آغاز سال تحصيلي فراهم است  معاون مدير كل و مدير آموزش و پرورش سبزوار از آمادگي كامل اين شهرستان براي شروع سال تحصيلي جديد خبر داد و گفت : با برنامه ريزي و هماهنگي هاي انجام شده همه مدارس اين شهرستان براي استقبال از دانش آموزان آماده شده است .

به گزارش سبزوارپیام، قدرت الله راه چمني روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : در تمام مدارس سطح سبزوار و روستاهاي تابعه تجهيز و تعميرات اساسي انجام شده و مشكلي براي شروع سال تحصيلي نداريم.
وي ادامه داد : دو طرح نوسازي مدرسه ابتدايي شهري و يك طرح مدرسه ابتدايي روستايي اول مهرماه تحويل داده مي شود و براي مابقي مدارس هم مشكلي نداريم.
مدير آموزش و پرورش سبزوار با قدرداني از همكاري امام جمعه ، فرماندار ، نمايندگان مجلس با اين مديريت ، افزود : اين همكاري و تعامل دو سويه بين مسوولان و آموزش پرورش موجب نيل به اهداف تعيين شده آموزشي شده است .
وي همچنين بر تعامل بيشتر والدين دانش آموزان با مدرسه تاكيد كرد و اين ارتباط را در راستاي اهداف آموزشي تاثيرگذار دانست.
وي اظهار داشت :۳۸۰ مدرسه امسال از اول مهر ماه فعاليت آموزشي خود را در اين شهرستان آغاز مي كنند كه حدود ۸۵ درصد از اين مدارس بطور ثابت در شيفت صبح فعاليت مي كنند.
راه چمني با اشاره به تغيير محتواي كتاب هاي آموزشي در سال جاري هم گفت : با توجه به تغييرات كتب درسي معلمان پايه هاي مختلف در تابستان آموزش هاي لازم را گذرانده اند.
معاون مديركل و مديرآموزش و پرورش سبزوار از برگزاري جشن شكوفه ها در ۳۱ شهريورماه نيز خبر داد و گفت: امسال چهار هزار و ۵۰۰ دانش آموز كلاس اولي در اين شهرستان وارد مدرسه مي شوند.
راه چمني همچنين با بيان اينكه در طرح شش، سه - سه فاصله سني بين دانش آموزان بويژه براي مقطع ابتدايي با ديگر دانش آموزان زياد است ،اظهار داشت : طرح چهار دوره سه ساله براي ۳۵ درصد از مدارس سبزوار اجرا مي شود.
وي با اشاره به همزماني هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصيلي مدارس و نواختن زنگ مقاومت و ايثار گفت : در همه مدارس شهرستان سبزوار زنگ مدرسه توسط خانواده شهدا و ايثارگران نواخته مي شود .
وي برگزاري صبحگاه مشترك در همه مدارس و نيز دعوت از راويان دفاع مقدس در مدارس براي بازگويي خاطرات دفاع مقدس را از جمله ديگر برنامه هاي اين هفته عنوان كرد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.