اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 26 شهريور 1392 / کد مطلب: 6851 / نظرات: 0


توجه به آسيب هاي اجتماعي همت بيشتر مردم و مسوولان را مي طلبد


توجه به آسيب هاي اجتماعي همت بيشتر مردم و مسوولان را مي طلبد رئيس اداره بهزيستي سبزوار گفت: مقوله آسيب هاي اجتماعي در جامعه نيازمند توجه و همت بيشتر مردم و مسوولان است

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ايرنا، محمدحسين هادوي فر روز سه شنبه در جمع مسوولان اجرايي سبزوار افزود: به رغم تاكيد بر پيشگيري و درمان آسيب هاي اجتماعي، به اين موضوع خوب پرداخته نشده و لازم است مسئولين همت بيشتري در بخش آسيب هاي اجتماعي داشته و بهاي بيشتري به اين موضوع بدهند.
وي خواستار حمايت بيشتر مسوولان از سازمان هاي مردم نهاد شد و گفت: اين سازمان ها با رويكرد كمك به دولت پا به عرصه فعاليت گذاشتند، لذا بايد از سوي مسوولان كمك و تشويق شوند.
هادوي فر، پرداخت حق بيمه كاركنان از سوي سازمان هاي مردم نهاد را با توجه به درآمد كم برخي از اين موسسات، يكي از مشكلات اين سازمان ها عنوان كرد و افزود: قرار بود حدود ۳۵ درصد از بيمه كاركنان موسسات خيريه از طرح هدفمندي يارانه ها پرداخت شود كه هنوز اجرايي نشده است.
وي اظهار داشت: بايد تدابيري انديشيده شود كه موسسات خيريه از پرداخت هزينه انشعاب هاي انرژي و سوخت معاف باشند، و اين هزينه براي سازمان هاي مردم نهاد با نرخ قبل از اجراي هدفمندي يارانه ها محاسبه شود.
وي تشكيل بانك جامع اطلاعاتي سازمان هاي مردم نهاد را نيز يكي از ضرورت ها و در جهت ساماندهي اين موسسات عنوان كرد و گفت: از تشكيل اين بانك اطلاعاتي حمايت كرده و همكاري لازم را انجام مي دهيم.
وي همچنين كمبود نيروي انساني را يكي از مشكلات اين اداره عنوان كرد و افزود: ۱۵ سال پيش اين اداره ۱۵۰ نفر نيرو داشت در حالي كه امروز با اينكه فعاليت هاي آن نسبت به مدت مزبور پنج برابر شده است، از ۸۰ نفر برخورداريم.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.