اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 24 شهريور 1392 / کد مطلب: 6840 / نظرات: 0

عضو كمسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي :


بخش عمده اي از تحقق حماسه اقتصادي به دوش مسوولان است


بخش عمده اي از تحقق حماسه اقتصادي به دوش مسوولان است  نماينده مردم شهرستان هاي سبزوار ، جوين ، جغتاي ، خوشاب و داورزن در مجلس شوراي اسلامي گفت : هر چند حماسه اقتصادي با مشاركت مردم به ظهور مي رسد ولي بخش عمده اي از تحقق حماسه اقتصادي به دوش مسوولان دستگاه هاي اجرايي است .

به گزارش سبزوارپیام به نقل از  ايرنا ، مهندس رمضانعلي سبحاني فر روز يكشنبه در نشست شوراي اداري سبزوار افزود :حماسه اقتصادي زماني اتفاق مي افتد كه همدلي ، همگرايي ، وحدت و وفاق بين مسوولان دستگاه هاي اجرايي ، بخش خصوصي و سرمايه گذاران وجود داشته باشد.
عضو كمسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي گفت : نبايد غافل شويم كه علت بسياري از ناهنجاري ها و چالش ها و مشكلات اجتماعي جامعه ما به علت وجود بيكاري است.
وي بر حمايت و همكاري مسولان همه دستگاه هاي اجرايي با سرمايه گذاران تاكيد كرد و افزود : نبايد سرمايه گذاران در پيچ و خم كارهاي اداري گير كنند بلكه بايد از همه ظرفيت ها براي تقويت سرمايه گذاري و اشتغال استفاده شود.
وي گفت : مردم تحول مي خواهند بويژه در بخش اقتصادي كه شما مسوولان دستگاه هاي اجرايي بايستي در رفع دغدغه هاي مردم در اين بخش تلاش كنيد.
نماينده مردم سبزوار در مجلس شوراي اسلامي همچنين با اظهار اينكه ما در عزل و نصب ها دخالتي نداريم و در صورتي كه از ما مشورت بخواهند مشورت مي دهيم ،افزود : مبناي فعاليت توانمندي و شايسته سالاري است و آنچه كه به عنوان وظيفه است ادامه دادن كار با قوت و قدرت و مبناي فعاليت خدمتگزاري است .
سبحاني فر در مورد نتايج سفر سه روزه اخير خود به تركمنستان افزود : در اين سفر ارتقاي سطح تجاري بين دو كشور مورد موافقت طرفين قرار گرفت و با برنامه اي كه تدوين مي شود گردش تجاري مالي بين دو كشور به ۳۰ هزار ميليارد تومان در سال خواهد رسيد.
نماينده مردم سبزوار در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه سفر رييس مجلس شوراي اسلامي و هيات همراه به درخواست رييس مجلس تركمنستان انجام شد،اظهار كرد: در اين سفر تحكيم روابط دو كشور ،كمك و توجه به اقتصاد پايدار و مسائل اجتماعي و برنامه ريزي براي ارتقاي مسائل تجاري بين دو كشور مورد بررسي قرار گرفت .
وي با اشاره به امضاي تفاهمنامه گازي بين دو كشور ايران و تركمنستان،گفت : با اين تفاهمنامه موانع برطرف شد و به طور قطع و يقين در زمستان امسال مشكل انتقال گاز به كشورمان را نخواهيم داشت .
وي همچنين افزود : با دعوتي كه در هفته گذشته از مديرعامل شركت گاز شد، مقرر گرديد به ۲۶۳ روستا در شهرستانهاي سبزوار ،جوين ،جغتاي،خوشاب ،داورزن و ششتمد كه شرايط گازرساني را داشتند گاز رساني شوند.
وي افزود : از اين تعداد ۷۷ روستا گاز رساني و ۱۹ روستا در حال اجراي پروژه هستند كه تا دو ماه آينده به بهره برداري خواهند رسيد.
وي ادامه داد : ۵۰ روستا در منطقه سبزوار بزرگ تا ۲۲ بهمن ماه عمليات اجرايي گاز رساني به آنها آغاز مي شود .
وي همچنين از كلنگ زني ناحيه صنعتي شهرستان داورزن و ششتمد هم خبر داد و گفت : كارها پيگيري مي شود و اميدواريم كه توسعه اين شهرستان سرعت بيشتري بگيرد. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.