اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 24 شهريور 1392 / کد مطلب: 6837 / نظرات: 0

فرماندار داورزن :


اهميت و نقش آموزش و پرورش بر كسي پوشيده نيست


اهميت و نقش آموزش و پرورش بر كسي پوشيده نيست فرماندار شهرستان داورزن گفت:اهميت و نقش آموزش و پرورش بر كسي پوشيده نيست و ايجاد يك فرهنگ درست يا غلط از مدارس آغاز مي شود.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ايرنا، مهندس اسماعيل غفاري امروز در نشستي با عنوان استقبال از مهر كه در آستانه سال تحصيلي جديد در داورزن برگزار شده بود،نقش آموزش و پرورش را تشريح كرد.
وي افزود: بايد قبول كنيم كه مي توان تمام هنجارها و ناهنجاري ها را از بطن مدرسه به جامعه وارد كنيم.
وي با اشاره به شور و نشاط مردم و دانش آموزان در مهرماه، آن را نشانه علم دوستي و علم پروري مردم ايران دانست و اظهارداشت: بايد شرايطي را براي دانش آموزان و دانشجويان فراهم كنيم تا والدين كمترين دغدغه را در اوايل سال تحصيلي داشته باشند.
وي در عين حال والدين دانش آموزان را به همكاري بيشتر با مدرسه فرا خواند و گفت: والدين همانطور كه به ديگر مسائل زندگي و آينده فرزندان توجه دارند بايد در امر آموزش و تحصيل دانش آموزان نيز دغدغه داشته باشند.
فرماندار داورزن همچنين با اشاره به عبور محور بين المللي تهران – مشهد از شهر داورزن و چند روستاي بزرگ اين شهرستان، حضور پررنگ راهنمايي و رانندگي و پليس راه را خواستار شد.
وي افزود:برگزاري كلاس هاي آموزش راهنمايي و رانندگي و همچنين توجه به سرويس دهي مناسب دانش آموزان مشكلات ترافيكي را به حداقل خواهد رساند.
وي از اداره راه و شهرسازي و راهنمايي و رانندگي خواست تا با نصب علايم راهنمايي و رانندگي و سرعت گير در محل تردد دانش آموزان در مقابل مدارس شهر و روستاها براي جلوگيري از سرعت غير مجاز، امنيت جاني دانش آموزان را افزايش دهند.
فرماندار داورزن توجه به بهداشت مدارس را نيز از ديگر مسائل مهم سال تحصيلي عنوان كرد و گفت: مديران مدارس علاوه برحفظ سلامت ذهني و عقلي و اجتماعي دانش آموزان بايد سلامت جسمي آنان را نيز در نظر داشته باشند كه قطعا حضور مراكز بهداشتي و درماني در اين راه كمك فراواني به آنها خواهد كرد. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.