اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 22 شهريور 1392 / کد مطلب: 6829 / نظرات: 0


شجاع : تيم كاسپين قزوين به قدرت و تجربه تيم ما باخت


شجاع : تيم كاسپين قزوين به قدرت و تجربه تيم ما باخت  مربي تيم هندبال موسسه مالي و اعتباري ثامن‎الحجج(ع) سبزوار گفت: تيم كاسپين قزوين به قدرت و تجربه تيم ما باخت .

به گزارش سبزوارپیام، حميد شجاع عصر جمعه بعد ازپيروزي ۴۱ بر ۲۹ تيمش در برابر تيم كاسپين قزوين در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : تيم كاسپين قزوين تيم جوان و پر انرژي است ولي براي كسب تجربه به ميدان هاي بيشتري نياز است .
وي با بيان اينكه بازيكنان ثامن الحجج (ع) سبزوار در خط حمله خوب كار كردند، افزود : متاسفانه در دفاع به دليل ناهماهنگي و مصدوميت چند نفر از بازيكنان عملكرد خوبي نداشتيم .
وي اظهار داشت : تركيب بازيكنان در اين ديدار به نحوي بود كه هر ۱۶ نفر را در اين ديدار بكار گرفتيم و بيشتر تركيب هاي مختلف را در اين ديدار امتحان كرديم .
مربي تيم هندبال موسسه مالي و اعتباري ثامن‎الحجج(ع) سبزوار عامل پيروزي اين تيم را بيشتر تمرينات منظم ، وحدت بازيكنان و اجراي تاكتيك ها عنوان كرد.
مربي تيم هندبال موسسه مالي و اعتباري ثامن‎الحجج(ع) سبزوار گفت : با برنامه ريزي ، انگيزه و قدرت در ديدارهاي آينده به مصاف حريفان مي رويم .
تيم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار در راستاي هفته ششم ليگ برتر هندبال كشور عصر پنج شنبه آينده در مشهد به مصاف هم نام و هم استاني خود در ليگ مي رود.
در ديدار تيم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار مقابل كاسپين قزوين در غياب رافائل كاستلو سرمربي اسپانيايي تيم حميد شجاع هدايت تيم را در اين ديدار برعهده داشت .
تيم موسسه مالي و اعتباري ثامن الحجج (ع) سبزوار تاكنون پنج ديدار خود را با پيروزي مقابل حريفان به پايان رسانده است و با ۱۰ امتياز در صدر جدول قرار دارد . 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.