اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 19 شهريور 1392 / کد مطلب: 6795 / نظرات: 0

ملوندی:


هزار و ۱۰۹ تعاوني در سبزوار به ثبت رسيده است


هزار و ۱۰۹ تعاوني در سبزوار به ثبت رسيده است  معاون مدير كل و رييس اداره تعاون،كار و رفاه اجتماعي سبزوار گفت :تاكنون يكهزار و ۱۰۹ شركت تعاوني با اشتغال پيش بيني شده ۲۹ هزار و ۱۲۷ نفر در شهرستان هاي سبزوار،خوشاب و داورزن به ثبت رسيده است .

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ايرنا ، حسين ملوندي در حاشيه گشايش اولين نمايشگاه عكس و دستاوردهاي شركت هاي تعاوني سبزوار، افزود : از اين تعداد ۶۶۰شركت فعال ، ۲۳۸ مورد در حال اجرا و ۲۱۱ مورد غيرفعال و راكد مي باشد.
وي با اشاره به پيشتاز بودن شهرستان سبزوار در عرصه تعاوني ها گفت : ۱۸ مورد از مجموع شركت تعاوني ها در پنج ماهه نخست امسال به ثبت رسيد.
وي اظهار داشت : در شهرستان سبزوار بيشترين شركت هاي تعاوني فعال در بخش كشاورزي با ۲۳۸ مورد و كمترين آن در زمينه معدن با پنج شركت تعاوني است.
وي ادامه داد : شهرستان سبزوار در خصوص تشكيل تعاوني ها پس از مشهد مقدس در رتبه دوم قرار دارد.
ملوندي گفت : مديريت صحيح و روشن ، كنترل بر عملكرد مديران و آموزش مستمر در تعاوني ها از عوامل تاثيرگذار بر موفقيت تعاوني ها است .
وي همچنين با تاكيد بر توسعه و گسترش تعاوني ها و ترويج فرهنگ تعاون افزود : محور تعاون همگرايي و مشاركت عمومي بوده و هفته تعاون فرصتي است كه مردم بيش از پيش با اهداف بخش تعاون و كاربردها و فعاليتهاي اين بخش آشنا شده و از اين طريق زمينه گسترش تعاوني ها فراهم شود.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.