اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 19 شهريور 1392 / کد مطلب: 6794 / نظرات: 0


حمید شجاع:همه ديدارها براي ما حكم فينال را دارد


حمید شجاع:همه ديدارها براي ما حكم فينال را دارد مربي تيم هندبال موسسه مالي و اعتباري ثامن ‎الحجج (ع) سبزوار گفت: همه ديدارها براي ما حكم فينال را دارد و اين هفته هم با قدرت و آمادگي كامل در برابر كاسپين قزوين به ميدان مي رويم.

به گزارش سبزوارپیام، حميد شجاع روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : تيم ثامن الحجج (ع) سبزوار در هفته پنجم رقابتهاي ليگ برتر هندبال ساعت ۱۷ روز جمعه ۲۲ شهريور ماه جاري در سالن سربداران اين شهرستان ميزبان كاسپين قزوين است.
وي اظهار داشت : تيم ثامن الحجج (ع) سبزوار هيچ تيمي را دست كم نمي گيرد و با برنامه و آمادگي كامل در برابر حريفان ظاهر مي شود.
وي با اشاره به انجام تمرينات خوب و منظم تيم هندبال موسسه مالي و اعتباري ثامن الحجج(ع) سبزوار، وضعيت اين تيم را بسيار خوب ارزيابي كرد و گفت : تلاش مي كنيم در اين ديدار هم بهترين بازي را ارائه كنيم.
وي افزود: چهار نفر از بازيكنان اين تيم مصدوم هستند ولي خوشبختانه مصدوميت آنان جدي نيست.
وي اظهار داشت: اگر بازي با روال عادي پيش رود ترجيح مي دهيم چهار بازيكن مصدوم، اين بازي را استراحت داشته باشند.
وي در باره تيم حريف نيز گفت: با شناختي كه داريم تيم كاسپين قزوين هم تيم جوان وبا انگيزه اي است و بازيكنان آن تا آخر بازي تلاش و دوندگي خوبي دارند.
وي همچنين به بازي هفته گذشته در گچساران و پيروزي تيم ثامن الحجج (ع) سبزوار با اختلاف ۹ گل اشاره كرد و افزود: انتظار داشتيم با نتيجه بهتري تيم نفت و گاز گچساران را ببريم.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.