اخبار سبزوار پيام : اقتصادی





اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 17 شهريور 1392 / کد مطلب: 6783 / نظرات: 0


۱۸ شركت تعاوني با اشتغالزايي ۲۵۲ نفر در سبزوار به ثبت رسيد


۱۸ شركت تعاوني با اشتغالزايي ۲۵۲ نفر در سبزوار به ثبت رسيد معاون مدير كل و رييس اداره تعاون،كار و رفاه اجتماعي سبزوار گفت : ۱۸ شركت تعاوني با اشتغالزايي حدود ۲۵۲ نفر در پنج ماهه نخست امسال در اين شهرستان به ثبت رسيد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ايرنا ،حسين ملوندي روز يكشنبه در جمع مسوولان شهرستان سبزوار افزود: هشت مورد از اين تعاوني ها در بخش كشاورزي ، سه مورد در بخش صنعت و دو مورد خدمات و سه تعاوني نيز در ساير موارد مي باشد.
وي اظهار داشت : برنامه ريزي ، آموزش ، اعمال مديريت صحيح و نظارت و كنترل از مهمترين عوامل موفقيت تعاوني ها است .
معاون مدير كل و رييس اداره تعاون،كار و رفاه اجتماعي سبزوار، افزود: تعاوني ها منابعي عادلانه براي توزيع ثروت و نشانه همدلي و مشاركت عمومي همه آحاد جامعه است.
ملوندي با اشاره به جايگاه بخش تعاون به عنوان يكي از اركان اقتصاد كشور و توسعه ملي براساس قانون اساسي و برنامه پنجم توسعه ، گفت : بايستي سهم تعاون در درآمد اقتصادي كشور در پايان برنامه پنجم توسعه به ۲۵ درصد توليد ناخالص ملي برسد.
وي ابراز اميدواري كرد كه با توسعه و ترويج فرهنگ تعاون ، برنامه ريزي صحيح و شناخت ظرفيت هاي بخش تعاون و فعال نمودن اين ظرفيت ها زمينه و بستر رشد ، اشتغال و توسعه شهرستان و كشور فراهم شود. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.