اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 شهريور 1392 / کد مطلب: 6782 / نظرات: 0


ساخت و تجهيز بيمارستان سبزوار همت خيرين را مي طلبد


ساخت و تجهيز بيمارستان سبزوار همت خيرين را مي طلبد  مدير عامل موسسه خيريه حمايت از بيماران خاص و صعب العلاج حضرت علي اصغر (ع) سبزوار گفت: ساخت و تجهيز بيمارستان ۳۲ تختخوابي خيرساز اين شهرستان همكاري و مشاركت بيشتر خيرين و مسوولان را مي طلبد.

به گزارش سبزوارپیام، نسرين چيتي روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: ساخت بيمارستان خيرساز اين شهرستان در پنج طبقه و در زمين اهدا شده توسط خيرين به مساحت دو هزار و ۷۰۰ مترمربع از سال گذشته آغاز شده است.
وي با اشاره به واقع شدن اين بيمارستان در مسير جاده اصلي تهران به سبزوار گفت: اين بيمارستان علاوه بر اينكه به بيماران خاص و صعب العلاج به صورت رايگان خدمات دهي خواهد كرد، درآمد حاصله را نيز در بخش بيماران خاص و نيازمندي هاي اين بيماران هزينه مي كند.
وي با اشاره به مشاركت خيرين در تامين هزينه هاي ساخت اين بيمارستان ابراز اميدواري كرد با مشاركت بيشتر خيرين شاهد بهره برداري هر چه سريعتر اين بيمارستان باشيم.
مديرعامل موسسه خيريه حمايت از بيماران خاص و صعب العلاج حضرت علي اصغر (ع) سبزوار اظهار داشت: اين موسسه خيريه با بهره گيري از كمك هاي انسان دوستانه خيرين و مردم نيكوكار تاكنون بيش از يك هزار و ۲۰۰ بيمار دياليزي، پيوند كليه، تالاسمي، هموفيلي، MS و بيمار صعب العلاج را تحت حمايت همه جانبه قرار داده است.
چيتي، آغاز فعاليت اين موسسه را از ارديبهشت ماه سال ۱۳۸۷ عنوان كرد و افزود: حمايت دارويي از بيماران با پرداخت ۴۰ درصد هزينه ها تا سقف ۲۵۰ هزار تومان در هر ماه، تجهيز و تكميل بخش هاي مختلف مربوط به بيماران خاص در بيمارستان واسعي سبزوار از جمله بخش هاي تالاسمي و دياليز، راه اندازي بخش شيمي درماني بيمارستان واسعي، رايزني با خيرين براي خريد و اهداي وسايل پزشكي مورد نياز بيماران به اين موسسه و معرفي بيماران به مراكز درماني كشور براي استفاده از خدمات به صورت رايگان و نيمه رايگان از جمله خدماتي است كه با كمك خيرين انجام شده است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.