اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 17 شهريور 1392 / کد مطلب: 6777 / نظرات: 0


محسني ثاني:توسعه همه جانبه خراسان رضوي مورد توجه استاندار بعدي باشد


محسني ثاني:توسعه همه جانبه خراسان رضوي مورد توجه استاندار بعدي باشد نماينده سبزوار در مجلس شوراي اسلامي گفت: توسعه همه جانبه خراسان رضوي مورد توجه استاندار بعدي باشد.

 به گزارش سبزوارپیام ،محمدرضا محسني ثاني در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا ، در خصوص وي‍‍‍‍ژگي‌هاي استاندار خراسان رضوي با اشاره به ويژگي‌هايي همچون تجربه، تفحص، اشرافيت بر كار اجرايي و دارا بودن سابقه كاري براي انتخاب مديران اجرايي استان، اظهار كرد: ضرورت دارد كه استاندار خراسان رضوي با توجه به جايگاه اين استان در كشور، به مسايل فرهنگي در شهر اشرافيت و علم كافي داشته باشد.

وي با بيان اينكه استاندار خراسان رضوي مي‌بايست به توسعه و برنامه‌ريزي در استان خراسان رضوي توجه ويژه داشته باشد، خاطر نشان كرد: توسعه همه جانبه در همه شاخص‌ها و در همه مناطق استان به ويژه مناطق محروم بايد مورد توجه قرار گيرد.

اين نماينده مجلس شوراي اسلامي عنوان كرد: اشرافيت بر مسايل سياسي و امنيتي با توجه به اينكه استان خراسان يك استان مرزي در كشور به حساب مي‌آيد، لازم است در انتخاب استاندار لحاظ شود.

نماينده مردم سبزوار در مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: رسيدگي به مسايل اقتصادي و سياسي در حال حاضر مهم‌ترين وظيفه دولت است.

محسنی‌ثانی با بيان اينكه توجه به مسایل سیاسی و اقتصادی تاثیر مستقیمی بر روی یکدیگر دارند، گفت: منشا بیشتر مشکلات از این دو عامل سرچشمه می‌گیرد، در صورت انتخاب نیرو‌های کارآمد از سوي رییس‌جمهور، تحقق وعده‌های داده شده، امكان‌پذير است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.