اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 16 شهريور 1392 / کد مطلب: 6775 / نظرات: 0

سرپرست اداره اوقاف و امور خيريه سبزوار:


طرح احسان ماندگار، امكان مشاركت آحاد مردم در وقف را فراهم مي كند


طرح احسان ماندگار امكان مشاركت آحاد مردم در وقف را فراهم مي كند سرپرست اداره اوقاف و امور خيريه سبزوار از اجراي طرح احسان ماندگار در اين شهرستان خبر داد و گفت : اين طرح امكان مشاركت آحاد مردم در وقف از جمله اقشار نه چندان پردرآمد را فراهم مي كند.

به گزارش سبزوارپیام، حجت‌الاسلام محمد صفرپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين طرح راهي مناسب براي مطرح كردن وقف در سطح جامعه بوده و اين فرصت را فراهم مي‌كند تا مردم بتوانند با توان‌هاي مالي گوناگون و حتي اندك واقف باشند.
وي با بيان اينكه در حال حاضر طرح ملي احسان ماندگار در چند شهرستان خراسان رضوي از جمله سبزوار انجام مي شود،افزود : اين برنامه همچنين جهت پشتيباني از كارهاي فرهنگي بقاع متبركه، حسينيه‌ها و مساجد انجام مي‌شود.
وي با بيان اينكه اين طرح در قالب بيمه عمر انجام مي‌شود، اظهار كرد: افراد در كنار بيمه‌نامه، وقف‌نامه هم پر كرده و ۲۰ تا ۱۰۰ درصد سود بيمه عمر خود را وقف مي‌كنند.
حجت الاسلام صفرپور با اشاره با هماهنگي هاي انجام شده با چندين فروشگاه در سطح سبزوار، گفت : ارايه كارت خريد از فروشگاه‌هاي سطح شهر از ديگر مزاياي اين طرح علاوه بر بهره‌مندي از مزاياي بيمه عمر است.
سرپرست اداره اوقاف و امور خيريه سبزوار اظهارداشت: در اين طرح وقف در بخش هاي مختلف برحسب نيات واقفين مصرف مي شود.
وي با اظهار اينكه در اين طرح در پي تبليغات شركت بيمه‌گر نيستيم ،اظهار داشت : اين طرح در راستاي گسترش وقف انجام و با گسترش اين فرهنگ جامعه از خدمات اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي آن بهره مند مي شود. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.