اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 13 شهريور 1392 / کد مطلب: 6761 / نظرات: 2

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر سبزوار:


شهردار را زودتر از مهلت قانونی معرفی می کنیم


شهردار را زودتر از مهلت قانونی معرفی می کنیم  عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر سبزوار گفت : با بررسی های انجام شده شهردار این شهر را زودتر از مهلت قانونی انتخاب خواهیم کرد.

به گزارش سبزوارپیام ، عبدالحسین کارگری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به مهلت قانونی سه ماهه برای انتخاب شهردار پس از انتخاب سرپرست شهرداری ، افزود : سریعتر از این مهلت قانونی شهردار را معرفی می کنیم.

وی با بیان اینکه در اولین نشست این شورا و انتخاب هیات رئیسه شاهد وحدت و تعاملی خوبی بین اعضا بودیم ،افزود: رییس این شورا از افراد با سابقه و با تجربه و نایب رئیس شورا هم از بین افراد جوان ، پرکار و پرتوان انتخاب شدند.

وی اظهار داشت : در اولین نشستی که روز گذشته پس از مراسم تحلیف شوراها برگزار گردید، قرار شد هر 13 نفر اعضای شورا ی شهر سبزوار کاندیدای خود برای انتخاب شهردار چه بومی و چه غیربومی را هرچه سریعتر به این شورا معرفی کنند تا همه اعضا در مورد آنها، بررسی ، ارزیابی و اظهار نظر کنند .

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر سبزوار داشتن تعهد ، تخصص و دارا بودن سوابق اجرایی و کاری را از مهمترین شرایط انتخاب شهردار دانست.

او گفت : اگر شهردار آینده دارای تحصیلات مرتبط هم باشد به طور قطع و یقین چندین گام جلوتر خواهیم بود.

کارگری به سابقه تاریخی و فرهنگی شهرستان سبزوار اشاره کرد و افزود : این شهرستان بیش از آنکه شهر دیرینه های پایدار تاریخی و شیعی مذهب باشد یک شهرستان دانشجویی است .

وی ادامه داد : نظام فرهنگی و دانشجویی در سبزوار می طلبد شهردار آینده با رعایت سلایق مختلف منطبق با توسعه شهری و مسائل زیربنایی گام بردارد.

وی یکی از اولویت های کار شهردار را تحول در ورودی های شهر سبزوار عنوان کرد و گفت : با توجه به عبور روزانه هزاران زائر و مسافر از این ورودی ها نیاز هست که توجه و اقدام جدی در راستای این ورودی ها انجام شود.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر سبزوار، دغدغه اعضای شورای اسلامی شهر را خدمت رسانی مطلوب عنوان کرد و گفت : تلاش در خدمت رسانی مطلوب به عنوان یک وظیفه پاسخی شایسته به اعتماد مردم است.

کارگری همچنین با اشاره به نقش مهم خبرنگاران در توسعه از اصحاب رسانه این شهرستان خواست با آگاهی رسانی یار و مددکار اعضای شورا در توسعه و آبادانی سبزوار باشند.

در اولین نشست اعضای شورای اسلامی چهارم سبزوار پس از مراسم تحلیف ، غلامرضا میرچولی شهردار منطقه یک سبزوار به عنوان سرپرست شهرداری سبزوار انتخاب شد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


شهروند دوستدارپیشرفت سبزوار
بنده از زحمات آقای مقصودی کمال تشکر را دارم ایشان در مدت 26 ماهه خدمت در شهرداری سبزوار باعث افتخار سبزوار در منطقه خراسان گشته است واز هر لحاظ سبب پیشرفت سبزوار گشته است آیا شهردار نمونه کشور شدن افتخار مگر سبزوار در 30 سال گذشته این چنین افتخاری کسب کرده است
سبزواری
ان شا.. شهردار بعدی با تقوا باشد .