اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 13 مهر 1390 / کد مطلب: 676 / نظرات: 0


نشست هماهنگي همايش مديريت اجرايي بحران زلزله درمنطقه سبزواربرگزارشد


- مسوول سازمان نظام مهندسي سبزوار از برگزاري همايش مديريت اجرايي بحران زلزله در منطقه سبزوار در فروردين91 خبر داد .  
به گزارش ايرنا، ' حسين بخشي ' در نشستي كه به منظور هماهنگي برگزاري اين همايش و ارائه پيشنهادات با حضور شماري از مسوولان در فرمانداري سبزوار برگزار شد ارائه فرصت هايي براي تبادل نظر و يادگيري روش هاي گذشته و موجود مديريت بحران را از اهداف اين همايش عنوان كرد .
وي افزود: آموزش و آگاهي بخشي مديران و برنامه ريزان اين حوزه و هم انديشي و تبادل نظر براي برنامه ريزي و مقاوم سازي اماكن شهري از ديگر اهداف اين همايش است.
عضو هيات علمي دانشگاه تربيت معلم سبزوار با بيان اينكه محورهاي اين همايش بر اساس اهداف آن طراحي شده گفت : دبير اين همايش معاون استاندار و فرماندار سبزوار ، مديريت كميته اجرايي آن با سازمان نظام مهندسي و مديريت كميته علمي و تخصصي همايش با اين دانشگاه است . 
وي از همه مسوولان دستگاه هاي اجرايي بويژه دستگاه هاي مرتبط با مديريت بحران شهرستان خواست براي كيفي تر شدن اين همايش پيشنهادات خود را به دبيرخانه همايش ارائه دهند.
وي با اشاره به بحران هايي همچون سيل ، زلزله ، طوفان ، آتش سوزي و نشست زمين در سبزوار گفت : مديريت صحيح بحران ها ممكن نيست مگر اينكه قبل از وقوع به آن پرداخته باشيم .
وي افزود : هميشه مديريت پيشگيري مقدم بر مديريت بحران است .
معاون برنامه ريزي و امور عمراني فرمانداري سبزوار نيز از همه دستگاه هاي اجرايي شهرستان خواست همكاري همه جانبه را براي برگزاري اين همايش داشته باشند.
'محمد كلاته ' با اشاره به برگزاري چندين نشست هماهنگي براي برگزاري بهتر اين همايش گفت : بايستي پتانسيل ها ، امكانات و كمبودهاي شهرستان را شناسايي كنيم .
وي با اشاره به برگزاري اين همايش در دو روز گفت : در اين همايش از مسوولان كشوري و استاني دعوت مي شود .
اين مسوول برگزاري كلاس هاي آموزشي و نمايشگاه و قرائت مقالات تخصصي را از برنامه هاي اين همايش عنوان كرد و افزود : همچنين برگزاري مانور زلزله را با هماهنگي و تاييد براي همه شهرهاي استان پيش بيني كرده ايم .
وي با بيان اينكه بنا به اظهارات كارشناسان سبزوار ،آبستن حوادثي چون سيل و زلزله است، گفت : بايستي در شهرستان مديريت بحران سازماندهي شده و با اطلاع كامل براي همه جوانب و حوادث آمادگي داشته باشيم . 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.