اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 9 شهريور 1392 / کد مطلب: 6738 / نظرات: 0


سبحانی فرخواستار ارتقا بهداشت و سلامت حوزه انتخابیه خود شد


سبحانی فرخواستار ارتقا بهداشت و سلامت حوزه انتخابیه خود شد  نماینده شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه ویژه ای به حوزه بهداشت و سلامت حوزه انتخابیه خود شد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، مهندس رمضانعلی سبحانی فر امروز در مراسم روز پزشک و داروساز در سبزوار افزود : این موضوع جای تامل دارد که هنوز برخی از بخش های حوزه سلامت در بین شش شهرستان حوزه انتخابیه اینجانب ، راه اندازی نشده است.

وی با اشاره به تحقق برخی درخواست ها و پیگیری و مکاتبات انجام شده گفت : امسال اعتباری برای اتمام پروژه بیمارستان حشمتیه سبزوار در نظر گرفته شد و ساختمان بیمارستان 32 تختخوابی خوشاب نیز احداث گردید.

وی از صدور مجوز ارتقای بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان جوین به 64 تختخوابی و نیز از اخذ مجوز دانشکده پرستاری در این شهرستان خبر داد .

وی با اظهار اینکه بخش جراحی قلب سبزوار بایستی تا اوایل امسال راه اندازی می شد ،ابراز امیدواری کرد که،هر چه سریعتر این بخش نیز به همت مسوولان راه اندازی شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلش سورای اسلامی در ادامه پزشکان را سربازان جبهه سلامت دانست و گفت : تکریم پزشک تکریم تسکین دهندگان آلام انسان ها و صاحبان دست های شفابخشی است که ملاطفت و انسانیت را در عرصه های حرفه ای خود تجربه می کنند.

مهندس سبحانی فر گفت : پزشکان در طول انقلاب بویژه در شرایط سخت و جبهه های جنگ ثابت کردند که رسالت ارتقای سلامت جامعه را به دوش دارند و این رسالت را بدرستی انجام دادند و لذا بزرگداشت پزشک در حقیقت تاکید بر گرامیداشت امر سلامت است .

وی اظهار داشت : متاسفانه در سال های اخیر ،جامعه پزشکی چندان مورد حمایت قرار نگرفت و مشکلات و بی مهری هایی بویژه در مورد جامعه جوان پزشکی و پزشکان عمومی در بحث معیشتی ، رفاه و پایدار نبودن امنیت شغلی، وجود دارد.

وی افزود : اگر سربازان جبهه سلامت دغدغه داشته باشند چگونه می توانند جامعه ای را به سوی سلامت هدایت کنند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.