اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 9 شهريور 1392 / کد مطلب: 6737 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار سبزوار:


212 طرح کشاورزی در سبزوار برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شدند


212 طرح کشاورزی در سبزوار برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شدند معاون استاندار و فرماندار سبزوار گفت : تعداد 212 طرح با مبلغ 332 میلیارد ریال از محل تسهیلات کارگروه توسعه ملی کشاورزی به بانک ها معرفی شدند که پس از تشکیل پرونده برای تصویب نهایی به استان ارسال شده است .

به گزارش سبزوارپیام، مهندس قاسم شعبانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ،افزود : تسهیلات کارگروه توسعه ملی کشاورزی سال گذشته با کارمزد 13 درصد و عاملیت چهار بانک کشاورزی ، رفاه کارگران ، توسعه تعاون و صادرات به مبلغ 134 میلیارد ریال به شهرستان سبزوار تخصیص یافت.

وی افزود: در این رابطه 13 جلسه کارگروه رسمی کشاورزی و 19 جلسه کمیته تخصصی کارگروه آب ، زمین و تسهیلات در این شهرستان برگزار شده است .

وی گفت : از 43 هزار و 26 هکتار اراضی بلامعارض قابل واگذاری تعیین شده ، پنج هزار و 60 هکتار از این اراضی به طرح های کم آب طلب شامل گلخانه ، مرغداری ، گاوداری ، صنایع به فارغ التحصیلان و افراد جویای کار در شهرستان واگذار شد.

فرماندار سبزوار اظهار داشت : از مبلغ تخصیص شده در مرحله دوم به کارگروه توسعه کشاورزی این شهرستان 37 پرونده به مبلغ 92 میلیارد و 700 میلیون ریال موفق به تشکیل پرونده و به استان ارسال شدند.

مهندس شعبانی افزود : در مرحله دوم تسهیلات کارگروه توسعه سال 91 با عاملیت بانک سپه به مبلغ 100 میلیارد ریال به سبزوار اختصاص یافت که 65 نفر به مبلغ 131 میلیارد ریال به بانک معرفی شدند.

فرماندار سبزوار همچنین با اشاره به مرحله اول تسهیلات کارگروه کشاورزی سال 90گفت : در مرحله اول 857 طرح به مبلغ 526 میلیارد و 203 میلیون ریال معرفی شدند که از این تعداد 273 طرح معادل 100 در صد اعتبار تخصیص داده شده به مبلغ 168 میلیارد ریال به شهرستان سبزوار جذب و پرداخت شد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.