اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 9 شهريور 1392 / کد مطلب: 6735 / نظرات: 0

مربی تیم ثامن‎الحجج(ع) سبزوار:


وحدت بازیکنان و سرعت در ضد حمله موجب پیروزی مقابل تیم حریف شد


وحدت بازیکنان و سرعت در ضد حمله موجب پیروزی مقابل تیم حریف شد مربی تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن‎الحجج(ع) سبزوار گفت: وحدت بازیکنان ، سرعت در ضد حمله و اجرای تاکتیک ها موجب پیروزی در مقابل تیم سنگ آهن بافق یزد شد .

به گزارش سبزوارپیام،ˈحمید شجاع ˈ جمعه شب پس از پیروزی تیمش در برابر سنگ آهن بافق یزد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بازیکنان تیم در حمله بسیار خوب کار کردند و شوت های آخر را به گل تبدیل می کردند تنها اشکالات جزئی در دفاع داشتیم.

وی ادامه داد : اشکالات دفاع ناشی از عدم هماهنگی بین بازیکنان جدید بود که که این مشکل در دیدارهای آینده برطرف می شود.

مربی تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن‎الحجج(ع) سبزوار اظهار داشت : با اینکه بازی سختی بود ولی بچه ها خوب بازی کردند در مجموع از عملکرد تیم در این بازی راضی هستم.

مربی تیم هندبال ثامن‎الحجج(ع) سبزوار در خصوص معرفی بازیکن شاخص تیمش گفت : همه بازیکنان در این دیدار شاخص بودند.

وی در خصوص تیم حریف نیز گفت : تیم بافق یزد با اینکه اولین حضور خود در لیگ را تجربه می کند ولی تیم قدرتمندی است و با برنامه ریزی و جذب بازیکنان باتجربه و ملی پوش چشم به قهرمانی دارد.

مربی تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن‎الحجج(ع) سبزوار گفت : با برنامه ریزی ، انگیزه و قدرت در دیدارهای آینده به مصاف حریفان می رویم.

تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار عصر جمعه در سالن سربداران این شهرستان توانست با نتیجه 37 بر 28 تیم سنگ بافق یزد را شکست دهد.

تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار تاکنون سه دیدار خود را با پیروزی مقابل حریفان به پایان رسانده است و با شش امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوارجمعه آینده پانزدهم شهریورماه میهمان تیم گچساران است .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.