اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 8 شهريور 1392 / کد مطلب: 6731 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر جهاد در راه خدا بود


رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر جهاد در راه خدا بود  امام جمعه سبزوار گفت : رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر جهاد در راه خدا بود زیرا آنان با خدا معامله کردند .

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی در خطبه های باشکوه این هفته شهرستان سبزوار با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود : شهیدان جزء انسان هایی هستند که هم جامعه و هم تاریخ را می سازند و همیشه زنده اند.

وی با اشاره به آخرین روز از هفته دولت به نام روز مبارزه با تروریسم گفت : امروز کسانی که خود مربی و متولی تروریسم هستند دم از مبارزه با تروریسم می زنند.

وی با بیان اینکه تروریسم کسی جز استکبار جهانی نیست به حوادث سوریه اشاره کرد و گفت : حمله به سوریه به عنوان سیاستی است که می خواهند ایران را بترسانند اما غافل از اینکه ایران فقط از خدا می ترسد .

امام جمعه سبزوار ادامه داد : ایران اسلامی که پیرو مکتب اهل بیت است و رهبری شجاع دارد، آمریکا که سهل است اگر با ایادیش کوچکترین تحرکی نسبت به ایران انجام دهد نیروهای مسلح ما روزگارشان را سیاه می کنند .

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس گفت : دشمن آمده بود که سه روزه به تهران رسیده و ایران را بگیرد ولی هشت سال جنگ به طول انجامید.

امام جمعه سبزوار با بیان اینکه رمزبقای اسلام همان پیروزی و وحدت بود، افزود : تبیین دستاوردهای انقلاب و پاسداری از این ارزش ها وظیفه ای همگانی و ضرورت است.

وی اظهار داشت : امروز بر ملت ایران و بر جمیع مسلمانان واجب است که انقلاب اسلامی را به عنوان یک امانت الهی که نتایج عظیمی هم به بار آورده را با تمام توان حفظ کنند.

امام جمعه سبزوار همچنین نقش آگاهی ، وحدت و بصیرت مردم در پیروزی انقلاب را یادآور شد و گفت : مردم با اتکا به این ویژگی ها روی پای خودشان ایستادند و با وجود فشارهای متعدد در اوایل انقلاب در دوران دفاع مقدس و پس از آن در عرصه های مختلف به موقعیت های ممتاز و ویژه رسیدند.

وی با اشاره به نقشه ها و توطئه های امروز دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ،اظهار داشت : اکنون نیز ملت بزرگ ایران با پیروی از ولایت ، بصیرت و وحدت موجب شکست دشمنان شده و همچون گذشته آنان را مایوس می کنند.

وی با اشاره به سالروز شهادت رییس مذهب شیعه امام جعفر صادق (ع) این امام همام را مجسمه زهد و پرهیزگاری و دریای علم و حکمت عنوان کرد .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.