اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 8 شهريور 1392 / کد مطلب: 6730 / نظرات: 0

امام جمعه داورزن:


دولت تدبیر و امید به نیاز های اصلی جامعه توجه می کند


دولت تدبیر و امید به نیاز های اصلی جامعه توجه می کند امام جمعه شهرستان داورزن در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت : دولت تدبیر و امید به نیازهای اصلی جامعه توجه می کند.

به گزارش سبزوارپیام به نقل ازایرنا،حجت الاسلام و المسلمین محمود مداحی در این خطبه ها،یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر را گرامی داشت و در سخنانی از دولتمردان تقدیر کرد.

وی اظهار کرد: امنیت ،عدالت ،رفاه از مواردی است که دولت باید به آن توجه کند و امنیت در ابعاد اقتصادی ،فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی ، اجتماعی بایستی مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه داورزن همچنین گفت : فرهنگ اقتصاد مقاومتی در برابر تحریم ها ، می تواند دشمن را به عقب نشینی وادار کند.

وی افزود: ارکان اقتصاد مقاومتی ،حمایت از تولید ملی و مردمی کردن اقتصاد و اقتصاد دانش بنیان و مدیریت و اصلاح الگوی مصرف و کاهش وابستگی به نفت است.

وی اظهار داشت :در بعد امنیت سیاسی در داخل و خارج ، جایگاه ایران اسلامی باید چنان بالا رود که با دیپلماسی قدرتمند اسلامی به مقابله با کفار و مشرکین حربی بپردازد و منافقین و فتنه انگیزان را در باتلاق نفاق و فتنه خودشان گرفتار سازد.

خطیب جمعه داورزن در پایان گفت :عدالت در همه زمینه ها باید وجود داشته باشد و همه در برابر قانون مساوی بوده و همه شهروندان آثار عدالت اسلامی را ببینند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.