اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 8 شهريور 1392 / کد مطلب: 6729 / نظرات: 0

امام جمعه موقت خوشاب:


در سایه سار ولایت فقیه و رهبری، ایران اسلامی از همه گزندها در امان است


 امام جمعه موقت خوشاب گفت : در سایه سار نعمت ولایت فقیه و رهبری ، ایران اسلامی از همه گزندها و آسیب ها ی دشمنان ، در امان است .

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام علی اکبر دستورانی در خطبه های وحدت آفرین نمازجمعه افزود : حرکت در مسیر رهبری حرکت در مسیر اسلام ، انقلاب و هدایت است، امروز شاخص همه حرکت ها در کشور مقام معظم رهبری است و هر کس در مسیر او حرکت کند و پیرو و گوش به فرمان ایشان باشد در مسیر اسلام ، انقلاب و هدایت کرده است.

وی به اتفاق های سوریه و مصر اشاره کرد و گفت: مثل همین اتفاق را ما در سال 57 کشورمان دیده ایم چرا ما وضعیت مصر دچار نشده ایم اینها همه به داشتن نعمت ولایت فقیه بر می گرده و تا زمانی که سایه ولایت فقیه بر سرمان باشد کشور اسلامی ایران از همه گزندها به دور خواهد ماند.

وی سیاست ایادی آمریکا را یک بام و دو هوا عنوان کرد و گفت : استکبار و ایادیش ازهرکانالی وارد می شوند و سلاح و تجهیزات نظامی برای کشورهای غاصب و همپیمانان خود می فرستند .

وی رژیم های غاصب را به عنوان شاهرگ آمریکا دانست و ابراز امیدواری کرد هرچه زودتر این شاهرگ قطع شود .

امام جمعه موقت خوشاب به هشتم شهریورماه سالگرد نفجار دفتر نخست وزیری به دست منافقین اشاره کرد و گفت:72 تن از یاران امام در این حادثه به شهادت رسیدندو 2 تن از مخلص ترین خدمتگزاران جمهوری اسلامی ایران شهیدان رجایی و باهنر شهید شدند .

حجت الاسلام دستورانی با گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان گفت : رفتار و منش این شهیدان بویژه شهید رجایی و باهنر بایستی الگوی همه دولتمردان قرار گیرد.

وی در بخشی از سخنانش اهمیت نماز را متذکر شد و گفت : سبک زندگی اسلامی توام با آرامش با اهمیت قائل شدن برای نماز حاصل می شود .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.