اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 7 شهريور 1392 / کد مطلب: 6725 / نظرات: 0

مدیر حوزه علمیه سبزوار:


شهیدان اثبات کردن جامعه اسلامی در سایه امام حق به بالندگی دست می یابد


شهیدان اثبات کردن جامعه اسلامی در سایه امام حق به بالندگی دست می یابد مدیر حوزه علمیه اهل البیت (ع) سبزوار گفت : شهیدان به ما اثبات کردند که جامعه اسلامی در سایه سار امام حق به بالندگی دست می یابد .

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، علی محمدی روز پنجشنبه در مراسم عطرافشانی مزار شهدای سبزوار، افزود : شهیدان با نثار خونشان اثبات کردند که کتاب و قبله ای که در کنارش امام حق نباشد چیزی جز کاغذ و سنگ و خاک نیست .

وی با اشاره به ماجرای ثقیفه بعد از رحلت پیامبر و کنار گذاشتن امام حق ، گفت : امروز دشمنان می خواهند از آرشیو تاریخ ثقیفه را بیرون بکشند و دیالوگ نوین را به عنوان ثقیفه قرن تکرار کنند.

مدیر حوزه علمیه اهل البیت (ع) سبزوار اظهارداشت : شمشیرهایی که در برابر امام حسین (ع) به مبارزه برخاست همان هایی بود که در کارگاه ثقیفه ساخته شد.

علی محمدی اظهار داشت : امروز نیز تاریخ تکرار می شود و ثقیفه صهیونیست ها که با دلارهای آمریکایی درستشان کرده اند در چهره امامان جماعت ثقفی، تبلور یافته است.

وی افزود : امروز دشمنان می دانند که با حمله نظامی نمی توانند به جایی برسند در نتیجه رهبری ولایت فقیه را نشانه گرفته اند و می خواهند رهبری را از چشم مردم بیاندازند.

وی اظهارداشت : دشمنان کوردل بدانند ملت ایران اسلامی با آگاهی و بصیرت پشت سر ولایت فقیه حرکت می کند .

وی گفت : امروز دشمنان می خواهند ما به ارزش های اسلامی و شهدا پشت کنیم ، امروز بی حجابی ها ، بزک کردن ها و عروسی های به سبک غربی و ... پشت کردن به ارزش های شهداست .

علی محمدی افزود : حواسمان را جمع کنیم فکر نکنیم که 35 سال از انقلاب می گذرد و همه چیز تثبیت شده، اطراف ما دشمن در کمین است و امروز هجومش را به صورت فرهنگی برنامه ریزی کرده است.

معاون مدیرکل و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار نیز گفت : حفظ نظام اسلامی با وحدت ، مقاومت و تداوم راه شهیدان همیشه جاوید امکانپذیر است.

علیرضا فیلسرایی افزود: به عنوان وظیفه ای همگانی بایستی در تداوم راه شهیدان از هیچ کوششی کوتاهی نکنیم و پیام رسان خوبی برای ارزش های شهدا به نسل جوان جامعه باشیم.

وی اظهار داشت : امروز اگر پرچم جمهوری اسلامی به عنوان اسوه و الگوی دینی در اقصی نقاط جهان به اهتزاز درآمده به برکت خون شهیدان همیشه جاوید است که باید همه امت بویژه جوانان راه آنان را تداوم بخشند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.