اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 7 شهريور 1392 / کد مطلب: 6723 / نظرات: 0


آیین بزرگداشت هفته دولت در سبزوار برگزار شد


آیین بزرگداشت هفته دولت در سبزوار برگزار شد  آیین بزرگداشت هفته دولت و شهیدان رجایی و باهنر طی مراسمی با حضور مسوولان و اقشار مختلف مردم سبزوار روز پنج شنبه در مسجد جامع این شهر برگزار شد .

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، یکی از روحانیون برجسته شهرستان سبزوار طی سخنانی در این آیین گفت: عزت از آن مجاهدین خداست و جهاد در راه خدا، شهیدان رجایی و باهنر را ماندگار کرد.

حجت الاسلام علی اصغر جعفری نسب افزود: جهاد دری از درهای بهشت است که خداوند آن را به روی خواص درگاه خود می گشاید.

نماینده سابق ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار نیز در این مراسم گفت: شعار مردم ایران در همه مراحل انقلاب و پس از آن دوری از ذلت و خواری با اقتدا به امام حسین (ع) است.

حجت الاسلام جعفری نسب با اشاره به سخنی از مهاتما گاندی که ˈمن از حسین مسلمانان مبارزه با انگلستان را آموختم تا کشورم را آزاد کنم ˈادامه داد: همه قیام های رهایی بخش اقتدایشان به حضرت سیدالشهدا (ع) بود.

وی در ادامه با اشاره به بزرگذاشت هفته دولت گفت: بایستی زحمات و خدمات مسوولان را ارج نهاده و قدر بدانیم زیرا کسی که سپاس خدمت نکند قدر نعمت های الهی را هم نمی داند.

معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری سبزوار نیز در این مراسم گفت: روحیه خدمتگزاری شهیدان رجایی و باهنر بایستی سرلوحه کار مسوولان قرار گیرد.

حسین میردشتی با اشاره به ویژگی و خصایص شهیدان رجایی و باهنر افزود: منش و رفتار این دو بزرگوار الگوی همه خدمتگزاران نظام است.

وی اظهار داشت : خلوص نیت، پیگیری مشکلات مردم ، توجه به مردم و خدمات رسانی مطلوب از دیگر ویژگیهای این شهیدان است که بایستی مد نظر قرار گیرد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.