اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 6 شهريور 1392 / کد مطلب: 6721 / نظرات: 2

رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس :


وزرای دولت از تجربه و تخصص لازم برخوردارند


وزرای دولت از تجربه و تخصص لازم برخوردارند دکتر محمدرضا محسنی ثانی افزود : دولت جدید از همان نخستین روز آغاز به کار با تسلط و اشرافیت کامل زمام امور اجرایی و مدیریتی کشور را به دست گرفته است.
نماینده مردم سبزوار افزود: در گذشته گاهی شاهد بودیم که برخی وزرای پیشنهادی دولت از تخصص و تجربه کافی در وزارت خانه تحت نظر خود برخوردار نبودند و پس از انتخاب تا زمانی که در کار خود تسلط کافی را پیدا می کردند ، به اتلاف وقت و انرژی زیادی منجر می شد.
وی همچنین در رابطه با سه وزارت خانه ای که هنوز وزیر جدیدی برایشان انتخاب نشده ، اظهار داشت : امیدمی رود با پیامی که رئیس جمهور محترم در جریان رأی اعتماد به وزرا از مجلس دریافت کرد ، بتواند هر چه سریعتر با لحاظ کردن همه شایستگی های لازم وزرایی را برای سه وزارت خانه معرفی کند که از همه شائبه های تند سیاسی به دور باشند.
وی ادامه داد: به ویژه هیچ گونه ابهامی در خصوص دخالت مستقیم و غیرمستقیم آنها در جریان انحرافات فتنه 88 وجود نداشته باشد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به قرار داشتن در ایام هفته دولت ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر و همه دولتمردان جمهوری اسلامی ایران که در راه خدمت به مردم از جان و مال خود دریغ نکرده اند گفت : دولت دکتر روحانی برمبنای شعار تدبیر و امید و بامشی معتدل روی کار آمده است.
نماینده مردم شهرستان های سبزوار،جوین ،جغتای ،خوشاب ، داورزن و ششتمد افزود: از همین رو امید می رود بتواند سرمنشأ خدمات فراوانی در کشور عزیزمان باشد.
نماینده اصول گرای دوره های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی همچنین افزود : هفته دولت فرصت مناسبی است که خدمتگزاران مردم در دستگاه های مختلف اجرایی به صورتی شفاف و روشن گزارش عملکرد خود را در اختیار رسانه ها ، مردم و نمایندگانشان قرار دهند.
محسنی ثانی سپس تأکید کرد : اما این جریان اطلاع رسانی و ارتباط بامردم نباید تنها به ایام مناسبت هایی نظیر هفته دولت ، محدود شود ، بلکه دولتمردان و همه خادمان مردم می بایست در تمام ایام سال از طریق اصحاب رسانه و سایر روش های رایج به اطلاع رسانی واضح و شفاف از عملکرد خود مبادرت نمایند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.