اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 5 شهريور 1392 / کد مطلب: 6710 / نظرات: 0

مديركل بهزيستي خراسان رضوي در داورزن :


به سالم سازي ساختمان مراكز عمومي توجه شود


به سالم سازي ساختمان مراكز عمومي توجه شود مدير كل بهزيستي استان خراسان رضوي گفت: براي احداث مراكز دولتي و عمومي بايستي به سالم سازي و كيفيت ساختمان اداري براي استفاده سالمندان و معلولان هم توجه شود.
به گزارش سبزوارپیام ببه نقل از ايرنا، دكتر تهمينه شكيب در شوراي اداري شهرستان داورزن افزود: مسوولان در شهرستان جديد التاسيس داورزن كه در حال پيگيري و ساخت سايت اداري اين شهرستان هستند اين موضوع را بايد بيشتر مد نظر باشد.
وي با اشاره به درصد نسبتا بالاي جمعيت سالمند و معلول كشور گفت: بايد در موضوع ساخت و ساز اداري و عمومي حق اين گروه تضييع نشود.
وي در ادامه از اداره بهزيستي به عنوان مولود انقلاب ياد كرد و گفت : سازمان بهزيستي سه اصل مهم پيشگيري از معلوليتها ، پيشگيري از آسيبهاي اجتماعي و باز تواني را در دستور كار خود دارد.
مديركل سازمان بهزيستي خراسان رضوي اظهار داشت : خوشبختانه در استان خراسان رضوي مردم بيشترين مشاركت و همراهي را با اين سازمان داشته اند.
وي با اشاره به همكاري مسوولان داورزن در واگذاري زمين براي احداث اداره بهزيستي اين شهرستان گفت: با اختصاص اعتباري مناسب احداث ساختمان اداري بهزيستي داورزن در آينده اي نزديك آغاز خواهد شد.
فرماندار داورزن نيز در اين نشست با تقدير از حضور مديركل بهزيستي خراسان رضوي در شوراي اداري داورزن افزود: مديران كل با اين ديد به شهرستانهاي محروم و جديدالتاسيس سفر كنند كه مشكلات آنان را در آن حوزه برطرف كنند.
مهندس اسماعيل غفاري با اشاره به سابقه تاريخي و فرهنگي شهرستان داورزن افزود: مجوز استقرار برخي ادارات در اين شهرستان گرفته شده است .
وي از عدم شركت برخي از مسوولان سبزوار در جلسه شوراي اداري داورزن كه هنوز ادارات آنان در اين شهرستان مستقل نشده ابراز گلايه كرد.
فرماندار داورزن در ادامه با اشاره به استقرار ادارات آبفاي شهري و روستايي در هفته آينده ،گفت : با همكاري نمايندگان مردم اين شهرستان در مجلس شوراي اسلامي و ادارات كل شاهد استقرار اين ادارات در اين شهرستان نيز خواهيم بود.
وي از مسوولان ادارات داورزن خواست تا در توزيع و هرينه اعتبارات به اولويت بندي پروژه ها و تسريع در نتيجه گيري در عين كيفيت و نظارت كامل تلاش كنند.
در پايان اين جلسه از كارمندان نمونه ادارات و روساي ادارات اين شهرستان قدر داني شد . 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.