اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 5 شهريور 1392 / کد مطلب: 6709 / نظرات: 0

به مناسبت هفته دولت/


پايگاه خدمات اورژانس اجتماعي در سبزوار راه اندازي شد


پايگاه خدمات اورژانس اجتماعي در سبزوار راه اندازي شد  به مناسبت هفته دولت پايگاه خدمات اورژانس اجتماعي سبزوار با حضور مسوولان محلي افتتاح و بهره برداري شد .

به گزارش سبزوارپیام، رييس اداره بهزيستي سبزوار در حاشيه بهره برداري از اين پايگاه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت : پايگاه خدمات اورژانس اجتماعي سبزوار با هزينه ۷۰ ميليون ريال در اين شهرستان راه اندازي شده است .
محمد حسين هادوي فر با اشاره به اينكه ساختمان اين پايگاه به صورت استيجاري است ،خواستار كمك خيرين و مسوولان براي خريد مكان ثابت براي اين پايگاه شد.
وي با بيان اينكه مهمترين هدفي كه مركز اورژانس اجتماعي يا مركز مداخله در بحران دنبال مي كند فراهم آوردن پايگاهي امن براي ارجاع اوليه هر نوع آسيب اجتماعي است ،افزود: اين مركز در حال حاضر يك پايگاه كاهش طلاق هم دارد.
وي خدمات اين مركز را رايگان عنوان كرد و گفت : به جز خدمات سرپايي خدمات تخصصي مددكاري و روانشناختي هم در مركز و پايگاه اورژانس اجتماعي ارايه مي شود .
وي اظهار داشت : اورژانس اجتماعي متشكل از خدمات سيار با خودرو مشخص در سطح شهر است كه شهروندان مي توانند مواردي از آسيب هاي اجتماعي را گزارش دهند . 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.