اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 5 شهريور 1392 / کد مطلب: 6707 / نظرات: 0

با روي كار آمدن دولت تدبير و اميد/


شعار حماسه اقتصادي محقق خواهد شد


شعار حماسه اقتصادي محقق خواهد شد  معاون استاندار و فرماندار سبزوار گفت : شعار حماسه اقتصادي با روي كار آمدن دولت تدبير و اميد محقق خواهد شد.
 به گزارش ايرنا،مهندس قاسم شعباني روز سه شنبه در ديدار مسوولان اجرايي با امام جمعه سبزوار اظهار كرد: در انتخابات ۲۴ خرداد ماه امسال شعار حماسه سياسي تحقق پيدا كرد.
وي همچنين در سخناني ياد و خاطره شهيدان رجايي و با هنر را گرامي داشت و گفت :هفته دولت فرصت بسيار مناسبي براي بازگو كردن خدمات دولت است .
وي هفته دولت را متعلق به همه ملت ايران دانست و افزود:امروز همه ۷۵ ميليون نفر ملت بزرگوار ايران كابينه اين دولت هستند.
معاون استاندار خراسان رضوي با بيان اينكه دولت متعلق به تمام اركان نظام است ،افزود: دولت ما يك دولت مردمي است .
مهندس شعباني به برگزاري برنامه هاي هفته دولت در سبزوار اشاره كرد و افزود:مسوولان ادارات و نهادهاي انقلاب اسلامي اين شهرستان در اين هفته به ميان مردم رفته و گزارش كار دادند.
وي همچنين گفت :حدود ۴۴ پروزه عمراني ،خدماتي ،كشاورزي ،مخابراتي در اين هفته با هزينه بيش از ۲۳۰ ميليارد ريال اعتبار در اين شهرستان بهره برداري مي شود.
رييس شوراي تامين سبزوار در بخشي از سخنانش امنيت اين شهرستان را بسيار خوب توصيف كرد و گفت :امروز مردم ما در اين شهرستان احساس امنيت مي كنند.
فرماندار سبزوار افزود: از همه استعداد ،توان و پتانسيل هاي شهرستان استفاده شده تا امنيت پايدار و احساس امنيت را بوجود آوريم .
وي اتحاد و همدلي بين مسوولان شهرستان سبزوار را رضايت بخش عنوان كرد و گفت :دستگاههاي اجرايي ،قضايي ،امنيتي ،انتظامي ، امنيتي،نمايندگان و امام جمعه همه با همديگر هماهنگي و اتحاد دارند.
فرماندار سبزوار به بخشي از موفقيت هاي عرصه هاي سياسي ،اجتماعي ،فرهنگي،اقتصادي و غيره اين شهرستان هم اشاره كرد و افزود:تمام اين توفيقات بخاطر وحدت و انسجام مسوولان است . 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.