اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 4 شهريور 1392 / کد مطلب: 6704 / نظرات: 0

يك مسوول در خراسان رضوي:


تقويت پايگاههاي امداد و نجات اميد به زندگي را افزايش مي دهد


تقويت پايگاههاي امداد و نجات اميد به زندگي را افزايش مي دهد معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر استان خراسان رضوي گفت: تقويت پايگاههاي امداد و نجات جاده اي باعث افزايش اميد به زندگي خواهد شد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ايرنا، مهندس قاسمي روز دوشنبه در مراسم افتتاح ساختمان پايگاه هلال احمر روستاي مهر از توابع شهرستان داورزن افزود: محور سبزوار – شاهرود به عنوان يكي از محورهاي پر تردد كشور بايد به نحو مطلوبي در زمينه امداد و نجات تقويت شود.
وي ادامه داد: با بررسي هاي انجام شده، برنامه ريزي لازم براي خدمت رساني بيشتر به مردم و مسافران در جاده هاي بين شهري و به خصوص محور سبزوار – شاهرود كه از شهرستان داورزن مي گذرد در حال انجام است .
وي با تقدير از پدر شهيد حسيني مهري در واگذاري زمين براي احداث اين پايگاه در حاشيه جاده، گفت: اين اقدام به عنوان روشن كردن چراغي براي كمك رساني و جلوگيري از حوادث جاده اي است.
وي گفت: همزمان با افتتاح پايگاه امداد و نجات روستاي مهر چند طرح ديگر اين جمعيت در سطح استان به بهره برداري خواهد رسيد.
فرماندار شهرستان داورزن نيز در اين مراسم با اشاره به تردد ميليون ها مسافر و زائر از اين محور نياز استقرار گروههاي امداد و نجات جاده اي را لازم دانست.
مهندس اسماعيل غفاري به قرار گرفتن دو محور رفت و برگشت در اين شهرستان اشاره كرد و گفت: بايد تمهيدات لازم براي هرچه سريع رسيدن اين گروهها به محل حادثه صورت گيرد.
رييس جمعيت هلال احمر شهرستان سبزوار نيز در اين مراسم با اشاره به همت خوب مردم روستاي مهر در احداث اين پايگاه، گفت: خوشبختانه در سال ۸۹ با همكاري اهالي روستاي مهر و پدر بزرگوار شهيد حسيني مهري زميني به مساحت دو هزار و ۵۰۰ متر مربع به منظور احداث پايگاه امداد و نجات روستاي مهر اهدا شد.
مومني با اشاره به تخصيص دو ميليارد اعتبار براي احداث ساختمان اين پايگاه، گفت: ارزش تقريبي اين زمين اهدايي نيز همين مبلغ اعلام شده است .
وي ادامه داد: ساختمان اين پايگاه به مساحت ۲۳۰ متر مربع بوده كه داراي مراكزي همچون خوابگاه و نماز خانه ، كشيك آماده ، درمانگاه و اسكان اضطراري است.
وي اظهار اميدواري كرد كه در اجراي فاز دوم اين طرح محوطه سازي و ديوار كشي اين پايگاه نيز انجام شود. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.