اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 4 شهريور 1392 / کد مطلب: 6703 / نظرات: 0

به مناسبت هفته دولت/


۴۴ پروژه در شهرستان سبزوار بهره برداري مي شود


۴۴ پروژه در شهرستان سبزوار بهره برداري مي شود  معاون استاندار و فرماندار سبزوار از بهره برداري ۴۴ پروژه طي هفته دولت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ايرنا ، مهندس قاسم شعباني عطار روز دوشنبه در نشست شوراي اداري سبزوار افزود: بالغ بر ۲۳۰ ميليارد ريال براي احداث و اجراي اين پروژه ها هزينه شده است.
نماينده عالي دولت در سبزوار اين پروژه ها را در زمينه هاي كشاورزي ، عمراني ، مخابراتي ، خدماتي ، آب، فاضلاب و ... اعلام كرد.
وي ياد و خاطره شهيدان رجايي و با هنر را گرامي داشت و افزود: هفته دولت ، تجديد عهد و ميثاق با شهداي گرانقدر است .
مهندس شعباني با اشاره به برنامه هاي هفته دولت در سبزوار بويژه مراسم گل افشاني مزار شهدا و مراسم بزرگداشت شهيدان رجايي و باهنر از تمامي دستگاههاي اجرايي خواست در اين برنامه ها شركت كنند.
وي با اشاره به اعتبارات اختصاص يافته به سبزوار گفت : از محل اعتبارات تملك دارايي هاي سرمايه اي در سال ۹۲ مبلغ ۱۹۱ ميليارد و ۲۳۵ ميليون ريال به شهرستان سبزوار اختصاص يافته است .
وي با بيان اينكه سال گذشته به شهرستان سبزوار با احتساب داورزن از محل اعتبارات تملك دارايي مبلغ ۲۴۳ ميليارد و ۴۱۳ ميليون ريال اختصاص يافت اظهار داشت : در حقيقت با اعتبار اختصاص يافته به داورزن از محل اعتبارات تملك دارايي به مبلغ ۴۰ ميليارد ريال اعتبار امسال به نسبت سال گذشته تغيير چنداني نداشته است .
معاون استاندار و فرماندار سبزوار گفت: اعتبارات سال ۹۲ در ۱۸ فصل ، ۶۰ برنامه و ۱۸۹ پروژه توزيع شد.
مهندس شعباني از دستگاه هاي اجرايي سبزوار خواست هر چه سريعتر نسبت به مبادله موافقتنامه ها اقدام كنند تا پس از تخصيص، پروژه ها شروع شود.
وي به شرايط سخت سال گذشته به لحاظ اعتباري براي دستگاه هاي اجرايي اشاره كرد و گفت : منابع تخصيصي در حدود ۲۰ درصد بود كه پايين ترين رقم پس از پيروزي انقلاب است .
فرماندار سبزوار ابراز اميدواري كرد در سال ۹۲ شرايط تغيير كرده و شرايط بهتري براي خدمات رساني به مردم داشته باشيم.
مهندس شعباني در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به آغاز موج دوم سفرهاي تابستاني گفت : افتخار اين را داريم كه ميزبان مسافران و زائران بارگاه ملكوتي ثامن الحجج (ع) در سبزوار باشيم .
فرماندار سبزوار افزود : توقع و انتظار از همه دستگاه هاي اجرايي اين است كه همه امكانات را در جهت خدمات رساني مطلوبتر به اين مسافران و زائران فراهم كنند.
وي همچنين با اشاره به آغاز دهه كرامت با ميلاد كريمه اهل بيت حضرت معصومه (س) و پايان آن با ميلاد سراسر باسعادت امام رضا (ع) خواستار برگزاري هر چه باشكوه تر جشن هاي دهه كرامت در شهرستان سبزوار شد .
فرماندار سبزوار همچنين خواستار برگزاري هر چه باشكوه تر برنامه هاي هفته دفاع مقدس در اين شهرستان شد و گفت : امنيت ، استقلال و عزت ايران اسلامي مرهون ايثارگري و فداكاري رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است كه بايستي هميشه قدردان اين عزيزان باشيم .
در اين نشست از دانش آموزان فرهيخته در رشته هاي قرائت قرآن ، حفظ قرآن ، شعر ، داستان نويسي ، وبلاگ نويسي و سفالگري كه رتبه هاي اول تا سوم كشوري را كسب كرده بودند تجليل و قدرداني شد . 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.