اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 3 شهريور 1392 / کد مطلب: 6700 / نظرات: 1


مراكز بهداشتي و درماني خوشاب با كمبود پزشك روبرو است


مراكز بهداشتي و درماني خوشاب با كمبود پزشك روبرو است  سرپرست شبكه بهداشت و درمان خوشاب گفت : مراكز بهداشتي و درماني اين شهرستان با كمبود پزشك روبرو است .

به گزارش سبزوارپیام، دكتر قاسم روكي در حاشيه آيين تجليل از پزشكان خوشاب در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : در حال حاضر چهار پزشك عمومي در هفت مركز بهداشتي درماني شهرستان خوشاب فعاليت دارند.
وي ادامه داد : هر مركز بهداشتي درماني هشت خانه بهداشت روستايي را تحت پوشش دارد.
دكتر روكي با توجه به ضرورت توجه بيشتر به بهداشت و سلامت، اظهار داشت : شبكه بهداشت و درمان خوشاب نيازمند همكاري بيشتر پزشكان با اين شبكه است.
وي با قدرداني از زحمات بي شائبه اين پزشكان در امر خدمت رساني در عرصه بهداشت و سلامت اظهارداشت : با توجه با تازه تاسيس بودن شبكه بهداشت و درمان خوشاب، تجربه و دلسوزي پزشكان و پرسنل اين شبكه بسياري از كمبود ها را جبران كرده كه جاي تقدير و تشكر بسيار دارد.
وي با اشاره به جايگاه حرفه پزشكي و تقدس آن گفت : قداست حرفه پزشكي به لحاظ ارزشي است كه جان انسانها دارد و پزشك وسيله اي است براي التيام آلام جسمي و روحي انسان و چيزي ارزشمند تر از جان انسانها كه پرتوي از نور الهي است، وجود ندارد .
سرپرست شبكه بهداشت و درمان خوشاب با تاكيد بر حفظ شان و جايگاه پزشكي اظهار داشت : تقدس كار پزشكان چيزي فراتر از كار شرافتمندانه آنان است . 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.